AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Hei, jeg liker å høre på musikk mens jeg trener. Derfor trenger jeg en mp3-spiller. Synes mobiltelefonen er for tung til å ha i lomma når jeg jogger. Samtidig ønsker jeg en mp3-spiller hvor jeg kan laste ned trenings-apper og hvor skjermen er såpass stor at jeg kan skrive i treningsdagboken min. Så tenkte jeg at iPod Touch kanskje var et greit valg. Noen som har iPod Touch og vet hvordan den er å ha i lomma om man jogger? Ser at alle utgavene fra og med 5. versjon veier 88 gram. Eventuelt noen som har noen andre mp3-spillere som er lette, hvor man kan laste ned treningsapper og som har en skjerm som er stor nok til at man kan skrive på den? Anonymkode: cc978...37b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei, jeg liker å høre på musikk mens jeg trener. Derfor trenger jeg en mp3-spiller. Synes mobiltelefonen er for tung til å ha i lomma når jeg jogger. Samtidig ønsker jeg en mp3-spiller hvor jeg kan laste ned trenings-apper og hvor skjermen er såpass stor at jeg kan skrive i treningsdagboken min. Så tenkte jeg at iPod Touch kanskje var et greit valg. Noen som har iPod Touch og vet hvordan den er å ha i lomma om man jogger? Ser at alle utgavene fra og med 5. versjon veier 88 gram. Eventuelt noen som har noen andre mp3-spillere som er lette, hvor man kan laste ned treningsapper og som har en skjerm som er stor nok til at man kan skrive på den? Anonymkode: cc978...37b Hvorfor skal du loggføre treningen mens du jogger? Jeg ville heller investert i en klokke om dette er veldig viktig for deg! Den loggfører ting automatisk. Velger du en klokke med 4g, så kan du lytte til musikk direkte fra klokken. når dette er sagt så fungerer iPod fint! Men da ville jeg hatt armbånd som den festes i. Anonymkode: ea83c...80a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal du loggføre treningen mens du jogger? Jeg ville heller investert i en klokke om dette er veldig viktig for deg! Den loggfører ting automatisk. Velger du en klokke med 4g, så kan du lytte til musikk direkte fra klokken. når dette er sagt så fungerer iPod fint! Men da ville jeg hatt armbånd som den festes i. Anonymkode: ea83c...80a Jeg skal loggføre mer enn joggingen. Jeg loggfører push-ups, pull-ups, tiden jeg har brukt på å tøye ut, hvilke mobilitetsøvelser jeg har gjort, osv. Får jeg gjort det lett på en klokke? Frykter selv at smartklokker har en så liten skjerm at slikt blir veldig knotete. Men jeg har aldri brukt en slik smartklokke så vet ikke hvor gode/dårlige de er. Synes du iPod Touch er for stor/tung til å ha i lomma mens du trener? TS Anonymkode: cc978...37b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå