Kristin Skrevet 8. august 2005 Forfatter #21 Skrevet 8. august 2005 Ja, spør litt. Prøv å få greie på hvilken type maling som er brukt. Finner du ikke ut av det....så prøv å finne ut ca. hvilket årstall. (Jeg sa litt feil om at det kun er alkydmaling på tre....all olje er selvfølgelig ok på tre). ← TAkk for godr råd og tips! Skjønner det er her jeg skal spørre og ikke i butikken Det kommer helt sikkert flere fra meg!! ... ja forresten.... Jutuns nye vannfortynnede oljemaling??? noen synspunkter med tanke på "mine" vegger??
sixx Skrevet 8. august 2005 #22 Skrevet 8. august 2005 Jutuns nye vannfortynnede oljemaling??? noen synspunkter med tanke på "mine" vegger?? Ja...har mange synspunkter på den....tror jeg holder meg til å svare "ingen kommentar" (Jeg var i en heftig diskusjon med en vindusprodusent om den malingen i fjor høst...ohlala)
Kristin Skrevet 8. august 2005 Forfatter #23 Skrevet 8. august 2005 Ja...har mange synspunkter på den....tror jeg holder meg til å svare "ingen kommentar" (Jeg var i en heftig diskusjon med en vindusprodusent om den malingen i fjor høst...ohlala) ← Da tolker jeg det til at jeg velger vanlig oljemaling jeg
Pasha Skrevet 9. august 2005 #24 Skrevet 9. august 2005 jepp.... den nye malinga.... vil jeg ikke si men mening høyt om.. men pen er den ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå