Gå til innhold

Neglerotsbetennelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har i noen dager nå hatt en neglerotsbetennelse. Fingeren er skikkelig hoven,hard og rød. Klarte i dag å presse ut masse gul betennelse. Etter mye gult,kom til slutt blod. Da trodde jeg at fingeren ville bli bedre,men den er fortsatt hoven,hard og rød. Er dette normalt?

Anonymkode: a35c1...133

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absess er noe dritt. Kjøp medisinsk grønnsåpe og sitt med fingeren i en kopp med lunka vann og den. Sitt gjerne 10 min 2-3 ganger om dagen. Så skal du se det skjer noe :) 

Anonymkode: 9da03...3b2

Skrevet

Jeg får ofte vonde negler iallefall. Ta på litt bacimycin og et plaster utenpå, redder meg hver gang. 

Skrevet

Takk for svar. Brukt både vannbad og sårsalve i flere dager. Det verste er at jeg faktisk må trykke hele veien rundt fingeren for å få presset puss ut,for dritten sitter visst over alt. Skal kjøpe grønnsåpe.

Anonymkode: a35c1...133

Skrevet

Jeg hadde dette for noen år siden. Var kjempevondt, og jeg fikk ikke ut alt selv, så måtte til legen. Han stakk hull på selve neglen husker jeg og skar litt i huden rundt. Først da ble det bedre. Men hos meg var det ille da. Fikk ikke sove fordi det var så vondt, rødt og hovent. legen trudde først det var betennelse i selve fingere  for det tok en stund før pusset kom til syne.

Anonymkode: 71602...6d5

Skrevet

Når det har gått så langt bør du absolutt ringe lege. Ring og få en time i morgen ved åpningstid. Grønnsåpe osv kan fungere om du hadde  gjort det når det startet. 

Anonymkode: 94b52...859

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...