Gjest In absentia Skrevet 16. desember 2020 #1 Del Skrevet 16. desember 2020 Alt er jo stengt. Det er ingen steder å dra. Ingen å dra på besøk til. Hva gjør dere enslige om ettermiddagene nå under covid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 16. desember 2020 #2 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) Film, serier, fotball (tv), leser, trener, husvask, rydder, går tur, besøk hos foreldre, lager mat, chater, prater i telefon, ser meg rundt og shopper på nett..... tja... stort sett det man gjør hele året ellers, bare mindre besøk fra og hos andre. Endret 16. desember 2020 av Ctrl 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Del Skrevet 16. desember 2020 Går tur, road trips, baker, prøver nye oppskrifter, pusser opp, fjell/skiturer, leser, har en eldre nabo jeg måker snø hos, jeg kjører ut handleposer til de som ikke kommer seg ut. Men varer dette veldig mye lenger så kommer jeg til å ta et nettstudie, eller bare et fag. Anonymkode: c94ca...0ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Del Skrevet 16. desember 2020 Skype, filmer, serier, chatting, mye kvinneguiden, nettshopping, spille musikk og danse vilt i egen stue, leser bøker jeg alltid har hatt lyst å lese, hører podcaster, hjemmetrening, prøve nye mat og kakeoppskrifter... Anonymkode: 686e3...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Del Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går tur, road trips, baker, prøver nye oppskrifter, pusser opp, fjell/skiturer, leser, har en eldre nabo jeg måker snø hos, jeg kjører ut handleposer til de som ikke kommer seg ut. Men varer dette veldig mye lenger så kommer jeg til å ta et nettstudie, eller bare et fag. Anonymkode: c94ca...0ef ❤❤🤩🤩 Anonymkode: 686e3...c30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Del Skrevet 16. desember 2020 Spiser og ser netflix. Anonymkode: 44908...b7e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Del Skrevet 16. desember 2020 Nå overdriver du. Butikker er åpne og ellers mye å finne på. Anonymkode: 84f91...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. desember 2020 #8 Del Skrevet 16. desember 2020 Enslige kan da både ha besøk og dra på besøk til andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #9 Del Skrevet 16. desember 2020 Her er det ikke smitte, så jeg lever som vanlig. Anonymkode: 66a37...c42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #10 Del Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her er det ikke smitte, så jeg lever som vanlig. Anonymkode: 66a37...c42 Ingen restriksjoner ? Holde avstand? Antibac ? Anonymkode: 216a1...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #11 Del Skrevet 16. desember 2020 In absentia skrev (24 minutter siden): Alt er jo stengt. Det er ingen steder å dra. Ingen å dra på besøk til. Hva gjør dere enslige om ettermiddagene nå under covid? Alt er ikke stengt. Gjør det samme som ellers Anonymkode: 290fd...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #12 Del Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen restriksjoner ? Holde avstand? Antibac ? Anonymkode: 216a1...b19 Jeg pleier ikke å kline meg inntil folk til vanlig heller og brukte antibac lenge før coronaen kom. Anonymkode: 66a37...c42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #13 Del Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen restriksjoner ? Holde avstand? Antibac ? Anonymkode: 216a1...b19 Mellomrom ? On topic: Mye av tiden går til å skrive hatefulle innlegg på Kvinneguiden. Anonymkode: 14aab...671 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #14 Del Skrevet 16. desember 2020 27 minutter siden, In absentia said: Alt er jo stengt. Det er ingen steder å dra. Ingen å dra på besøk til. Hva gjør dere enslige om ettermiddagene nå under covid? Det vanlige, som alltid. Anonymkode: 17f15...22f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2020 #15 Del Skrevet 16. desember 2020 Jeg er ikke avhengig av "sosiale uteaktiviteter" og lever som jeg pleier. Hjemme. Stort sett alene. Det er helt ok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #16 Del Skrevet 16. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke avhengig av "sosiale uteaktiviteter" og lever som jeg pleier. Hjemme. Stort sett alene. Det er helt ok. Du er en singel dame? Anonymkode: 2eaf1...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. desember 2020 #17 Del Skrevet 16. desember 2020 In absentia skrev (33 minutter siden): Alt er jo stengt. Det er ingen steder å dra. Ingen å dra på besøk til. Hva gjør dere enslige om ettermiddagene nå under covid? Samme som jeg gjør ellers. Strikker, leser, ser TV og henger på KG. Og går meg en tur innimellom. I går tørket jeg til og med støv av joggeskoene som har stått og sett bebreidende på meg i lange tider. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2020 #18 Del Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er en singel dame? Anonymkode: 2eaf1...3b2 Frem til det motsatte er bevist kan man kanskje gå ut fra det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #19 Del Skrevet 16. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Frem til det motsatte er bevist kan man kanskje gå ut fra det? Jeg ønsker en hyggelig kveld og jul for deg😊 Anonymkode: 2eaf1...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2020 #20 Del Skrevet 16. desember 2020 Takk skal du ha. ...og samme til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå