AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Jeg jobber ett sted, hvor jeg har en PC som er min. Har fått denne via jobb og skal bruke den til arbeid da jeg har hjemmekontor en gang i uken. Nå er jeg sykemeldt, noe jeg har vært i en uke. Sykemeldingen er grunnet utbrenthet, og jeg er kvalm, dårlig i magen, sliten og ligger i sengen hele dagen. De jeg jobber med sender meg melding hver dag og spør om jeg kan komme med PCen da de ønsker å ha den på jobb når jeg er sykemeldt. For meg er dette en 50 minutters kjøretur, og ikke noe jeg orker å bruke energi på da jeg er i såpass dårlig form at jeg bare ligger i sengen. Er det jeg som er idiot her? Kjenner jeg blir så irritert, kanskje fordi jeg er så sliten og kanskje jeg overreagerer? Anonymkode: d39c4...2c7
Kanakkas Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Det var en veldig merkelig forespørsel fra en arbeidsgiver. Ønsker de ikke at du skal feks kunne holde på litt hjemmefra når du blir bedre? Ellers synes jeg de kan hente PCn sjøl hvis det er så livsviktig. Hva skal de med den? 1
Agathe Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Du må jo bare si at du er for dårlig til å komme innom med den, men tilby at de evt kan komme å hente den. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Tror de du spiller syk? Merkelig å forvente at du skal kunne kjøre i over 1.5 timer når du ikke kan gå på jobb. Anonymkode: 425e3...44b 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror de du spiller syk? Merkelig å forvente at du skal kunne kjøre i over 1.5 timer når du ikke kan gå på jobb. Anonymkode: 425e3...44b Nei det er 50 minutter til sammen, men likevel irriterende når jeg ikke har energi til å gjøre daglige ting som å dusje engang. Jeg føler det er frekt da de ikke respekterer at jeg er sykemeldt, men tenkte å høre andres synspunkt. Anonymkode: d39c4...2c7 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 Agathe skrev (11 minutter siden): Du må jo bare si at du er for dårlig til å komme innom med den, men tilby at de evt kan komme å hente den. Ja jeg skrev dette men de fortsetter bare Anonymkode: d39c4...2c7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja jeg skrev dette men de fortsetter bare Anonymkode: d39c4...2c7 Da skriver du èn melding til og sier de kan hente den også slutter du å svare. Enkelt og greit Anonymkode: f43d6...4e6 1
Snødronninga Skrevet 16. desember 2020 #8 Skrevet 16. desember 2020 Du sier det er DIN jobb-pc. Hva i all verden skal de med den da? 🤔Det er frekt å forvente at du skal kjøre og levere din egen pc når du er dårlig. Jeg ville nok sagt det rett ut at det ikke er noe de kan forvente av deg nå. 1
Jytte Skrevet 16. desember 2020 #9 Skrevet 16. desember 2020 Hvis det er så viktig, be de sende budbil for å hente den. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #10 Skrevet 16. desember 2020 Rar oppførsel fra arbeidsgiver! Hva stresser de med, at du skal sitte på Facebook? 😂 Be de hente den selv om det er livsviktig, det er jo en grunn til at du er hjemme. Anonymkode: ae15e...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #11 Skrevet 16. desember 2020 Latterlig forespørsel fra sjefene dine. Si til de at du kommer med den når du er i stand til å komme tilbake i jobb. Fokuser på deg selv, og helsen din. God bedring❤️ Anonymkode: e68ba...220 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #12 Skrevet 16. desember 2020 Dette er en av ulempene med hvordan teknologien er blitt en del av vår hverdag og våre arbeidsliv. Er ikke mulig å få fred verken når man har fri eller er sjuk. Man er tilgjengelig uansett. Er selv sykemeldt om dagen, føler likevel jeg må holde meg oppdatert på mail og ha jevnlig Skype-møter og det som er. Når man er utbrent blir man rett og slett kvalm bare av å bli minnet på jobb så jeg får en knute i magen hver gang jeg må sjekke mail. Anonymkode: db6c2...bd1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå