AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Om så alenefaren er attraktiv og en snill mann spiller ingen rolle. Hvorfor finner ikke disse hverandre? Er vinn vinn! Anonymkode: 9e97b...c58 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Fordi mannehatere ikke vil ha menn, og single alenefedre ikke vil ha mannehatere. Problemstillingene her på forumet blir bare rarere og rarere. 🙄 Anonymkode: 65498...36a 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 🤣🤣 Bra forsøk Anonymkode: 0def1...021 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Fordi mannehatere ikke vil ha menn, og single alenefedre ikke vil ha mannehatere. Problemstillingene her på forumet blir bare rarere og rarere. 🙄 Anonymkode: 65498...36a Er for å sette den andre forskrudde tråden i perspektiv. Tenker de som er enige i den neppe er enige her. Anonymkode: 9e97b...c58 1
Rant Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 Vinn vinn fordi? Herregud - er du mannehater, kanskje? Høres ut som du vil torturere et snilt og godt menneske.
Rant Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er for å sette den andre forskrudde tråden i perspektiv. Tenker de som er enige i den neppe er enige her. Anonymkode: 9e97b...c58 Hvilken tråd?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 Just now, Rant said: Hvilken tråd? «Single alenemødre og incels» Anonymkode: 9e97b...c58
Rant Skrevet 16. desember 2020 #8 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): «Single alenemødre og incels» Anonymkode: 9e97b...c58 Ok, har ikke lest den.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #9 Skrevet 16. desember 2020 Jeg vil ikke ha en alenefar fordi han er far. Jeg liker ikke barn. Jeg får ikke bare en mann, men et barn med på kjøpet, og det orker jeg ikke. Trenger ikke ha noe med mannen å gjøre sånn sett, det er barnet som er problemet. Dessuten har jeg til gode å møte en faktisk god far som prioriterer sitt barn over alt og gjør hva som helst for at barnet skal ha det bra. Har kun møtt fedre som stuer vekk ungen så kjapt de har mulighet, helst hos sin egen mor eller barnemor. Det er ekstremt lite attraktivt... Hadde jeg møtt en fyr som virkelig var glad i ungen sin kan det så klart hende det hadde fungert. Og om jeg likte ungen. Men jeg liker ingen unger, haha. Anonymkode: 4eefb...7ef 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #10 Skrevet 16. desember 2020 Fordi et greit utseende ikke veier opp for personlighet og enda mindre ulempene med at en mann har barn med andre kvinner. Man risikerer å måtte passe på andre kvinners barn der både mora og barna er pottesur på deg i kraft av du ikke født barna og ligger med eks og pappa. På toppen av det snakker attraktive menn ofte bare om mat og trening, dag inn og dag ut og er bare drit kjedelige. Hilsen "mannehater". Anonymkode: 0c995...7fd 1
Safiye Skrevet 16. desember 2020 #11 Skrevet 16. desember 2020 Tråden er ryddet for avsporinger -Safiye, mod
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #12 Skrevet 16. desember 2020 Mannehatere, altså feminister? Tror det er en grunn til at han er alenefar, han rømte fra en feminist. Anonymkode: 9ae9d...5a4 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #13 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Om så alenefaren er attraktiv og en snill mann spiller ingen rolle. Hvorfor finner ikke disse hverandre? Er vinn vinn! Anonymkode: 9e97b...c58 Kommer ikke til å date en mann med barn igjen, blir bare rot og man blir aldri lykkelig med en sånn mann. VIL ha egne barn og en mann som er min 100 % og ferdig med eksen og er klar til å flytte sammen og bli gravid i løpet av 6 måneder/et år som alle blir for tiden 😬 Anonymkode: b9e1c...87a 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #14 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): VIL ha egne barn og en mann som ...er klar til å flytte sammen og bli gravid i løpet av 6 måneder/et år som alle blir for tiden 😬 Anonymkode: b9e1c...87a Lykke til 😄 Anonymkode: 4da73...41e 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #15 Skrevet 17. desember 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Mannehatere, altså feminister? Tror det er en grunn til at han er alenefar, han rømte fra en feminist. Anonymkode: 9ae9d...5a4 Aha, som jeg tenkte! dette går bare den ene veien for enkelte, hvor alenefaren er fredet og alenemoren skurken. Kvinnehat Anonymkode: 9e97b...c58
herzeleid Skrevet 18. desember 2020 #16 Skrevet 18. desember 2020 I likhet med den andre tråden virker denne å bære galt av sted fordi en i utgangspunktet ikke er enige om hva "incel" innebærer". Dermed ender en opp i en litt dum diskusjon der mange blåser seg voldsomt opp over egen tolkning av problemstillingen, uten at en nødvendigvis diskuterer det samme. Det fremstår lite hensiktsmessig. 1
Anonymburker Skrevet 18. desember 2020 #17 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 0.33): Kommer ikke til å date en mann med barn igjen, blir bare rot og man blir aldri lykkelig med en sånn mann. VIL ha egne barn og en mann som er min 100 % og ferdig med eksen og er klar til å flytte sammen og bli gravid i løpet av 6 måneder/et år som alle blir for tiden 😬 Anonymkode: b9e1c...87a Jeg er klar!😁
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #18 Skrevet 18. desember 2020 Hvorfor skal alenefedre ta til takke med uattraktive, mannehatende, feite, høye og ekle ottarsvin 🤔 Tror de har det bedre alene enn med damer som hater menn Anonymkode: 85945...47c 2
Hr. Aktiv Skrevet 18. desember 2020 #19 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 16.12.2020 den 13.24): Fordi et greit utseende ikke veier opp for personlighet og enda mindre ulempene med at en mann har barn med andre kvinner. Man risikerer å måtte passe på andre kvinners barn der både mora og barna er pottesur på deg i kraft av du ikke født barna og ligger med eks og pappa. På toppen av det snakker attraktive menn ofte bare om mat og trening, dag inn og dag ut og er bare drit kjedelige. Hilsen "mannehater". Anonymkode: 0c995...7fd Man risikerer ikke å måtte passe på andre kvinners barn. Dette er også barnet til far han du selv velger å dele seng med. Barna er ikke potte sur på deg og far. Er de det bør bv inn for sjekk av mor til barna da hun åpenbart driver med negativ propaganda. Jeg opplever ganske stor pågang av damer selv om mange vil påstå noe annet her inne. Jeg er veldig trent og spiser sunt, men prater veldig skjeldent trening og kosthold. Dette er min greie og en ting jeg selv har valgt, men på ingen måte forventer at andre skal "lide" under. De gangene mat blir nevnt er det med ett spørsmål om hva hun eller barna ønsker til middag e.l. Så man kan fint ha ett aktivt liv med mye trening og et strikt kosthold uten at det nevneverdig går utover forholdet på andre vis enn at du også må finne deg i å spise den maten som blir laget. Sånn sett så hadde stor del av norges befolkning hatt et vesentlig behov for det når man ser litt stort på det. Det at du skal henge og ramme en mann fordi han har barn med ei som han ikke lenger bor sammen med blir litt feil synes jeg istedet for å prøve å bidra på den beste måten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå