Gå til innhold

Er satt ut...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Matchet med den fyr fra tinder, vi snakket litt og hadde god tone! så ville han adde meg på snap og jeg ga han snappen min. typsik rett etter så spurte han om vi skulle ringe? altså vi hadde kun utvekslet et par meldinger og han var der altså. han sendte meg nr sitt flere ganger og ba meg om å ringe det. jeg prøvde å si at jeg ikke gadd. men mens vi chattet litt på snap så ringer han meg der og da forteller han meg hele hans sykdomshistorie, mangler og en hobby som egentlig ikke er låv... dette skjedde under en videosamtale... jeg var helt satt ut og prøver å holde pokerface og bare smile og nikke. neste dag var jeg egentlig litt ferdig med han da han ble litt mye så jeg tok veldig lite initiativ. Men han spammet mye! og spurte igjen om å ringe, jeg løy og sa jeg måtte hente noen på flyplassen

Så går dagen etter det igjen og bare i løpet av morgenen har han sikkert sendt meg 50 snapper, så jeg tenker nok er nok, dette ble for mye, det er ikke dette jeg ønsker... så jeg ghoster fyren. problemet er jo at denne personen sikkert har 15 forskjellige instagramkontoer og bruker de ulike til å ta kontakt med meg🤦‍♀️ jeg blokker jo dem one by one, men herregud kjente dette ble bare sært

Anonymkode: 9db1f...efc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til Tinder...

Anonymkode: 67284...89b

• Liker 1
Skrevet

herregud for en posisjon han puttet deg i, sykt ubehagelig å få alt kastet på seg etter et par mld

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

hobby som egentlig ikke er låv

lurer litt på hva denne ulovlige hobbyen er😂

Anonymkode: 1a8fd...3ac

• Liker 3
Skrevet

Si det rett ut: "jeg merker at kjemien ikke er helt slik jeg ønsket, og jeg opplever deg som svært pågående. Vennligst ikke kontakt meg" 

Fortsetter han, går du til politiet. 

Anonymkode: ef302...ea9

• Liker 2
Skrevet

Og han lurer sikkert på hvorfor han fortsatt er single....,😑

Ikke gi ut snap eller messenger før du har møtt vedkommende neste gang.

Anonymkode: 4e8af...5b1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Matchet med den fyr fra tinder, vi snakket litt og hadde god tone! så ville han adde meg på snap og jeg ga han snappen min. typsik rett etter så spurte han om vi skulle ringe? altså vi hadde kun utvekslet et par meldinger og han var der altså. han sendte meg nr sitt flere ganger og ba meg om å ringe det. jeg prøvde å si at jeg ikke gadd. men mens vi chattet litt på snap så ringer han meg der og da forteller han meg hele hans sykdomshistorie, mangler og en hobby som egentlig ikke er låv... dette skjedde under en videosamtale... jeg var helt satt ut og prøver å holde pokerface og bare smile og nikke. neste dag var jeg egentlig litt ferdig med han da han ble litt mye så jeg tok veldig lite initiativ. Men han spammet mye! og spurte igjen om å ringe, jeg løy og sa jeg måtte hente noen på flyplassen

Så går dagen etter det igjen og bare i løpet av morgenen har han sikkert sendt meg 50 snapper, så jeg tenker nok er nok, dette ble for mye, det er ikke dette jeg ønsker... så jeg ghoster fyren. problemet er jo at denne personen sikkert har 15 forskjellige instagramkontoer og bruker de ulike til å ta kontakt med meg🤦‍♀️ jeg blokker jo dem one by one, men herregud kjente dette ble bare sært

Han trenger nok å høre at du ikke vil ha kontakt, fremfor å bare ghoste. Si klart i fra at du ikke lengre er interessert og at det ble litt mye på kort tid. Om han da ikke hører må du jo bare fortsette å blokkere, eller så kan du jo true med å for eksempel gå til politiet med det. Men ja, veldig spesielt! Har også en som sender meldinger til meg, og når jeg tilslutt sa ifra om at nok er nok fikk jeg svar tilbake om at han skjønte det, men at jeg måtte blokkere han fordi han ikke greide å stoppe det selv 😅 noen er bare veldig merkelige!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og han lurer sikkert på hvorfor han fortsatt er single....,😑

Ikke gi ut snap eller messenger før du har møtt vedkommende neste gang.

Anonymkode: 4e8af...5b1

jeg synes faktisk det er litt betryggende å snakke med matchene mine på snap.

1. finner lett ut om det er catfish

2. du får mer realistiske bilder av hvem du skal møte, mange tinder bilder er jo tatt av proffe og det er brukt filter og effekter og lignende, personen ser nok litt annerledes ut uten noe filter

3. enklere å holde samtale gående via snaps, hvis noe putselig skjer og du snapper det boom så har du tidenes samtalestarter

Anonymkode: 1a8fd...3ac

• Liker 4
Skrevet
heletv skrev (5 minutter siden):

Han trenger nok å høre at du ikke vil ha kontakt, fremfor å bare ghoste. Si klart i fra at du ikke lengre er interessert og at det ble litt mye på kort tid. Om han da ikke hører må du jo bare fortsette å blokkere, eller så kan du jo true med å for eksempel gå til politiet med det. Men ja, veldig spesielt! Har også en som sender meldinger til meg, og når jeg tilslutt sa ifra om at nok er nok fikk jeg svar tilbake om at han skjønte det, men at jeg måtte blokkere han fordi han ikke greide å stoppe det selv 😅 noen er bare veldig merkelige!

når han skrev til meg med sin fjerde bruker skrev jeg at jeg følte vi ikke hadde kjemi etc og ønsket han lykke til. Så spurte han om vi fortsatt kunne ha kontakt, være venner liksom🤦‍♀️

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

når han skrev til meg med sin fjerde bruker skrev jeg at jeg følte vi ikke hadde kjemi etc og ønsket han lykke til. Så spurte han om vi fortsatt kunne ha kontakt, være venner liksom🤦‍♀️

Ville sagt nei. Du var vel ikke på tinder for å få nye venner? Og du vet allerede at han kan være veldig frampå og plagsom, tror ikke det blir bedre av at dere bare er venner 😊 bare si at du ikke følte at dere hadde noe god kjemi, det går jo for vennskap også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...