AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Jeg opplever ila dagen at jeg får en utrolig illeluktende lukt fra navlen, og noen ganger samler det seg også no "kremete" i gråaktig farge, vet ikke om det er rester av krem, eller stoff fra singlet, eller rett og slett døde hudceller...! Eller bakterier..? Hvordan i alle dager kan det være mulig med så utrolig stank når jeg tar på navlen? Er det noe jeg kan smøre lokalt for å bli kvitt dette permanent?! Hilsen frustrert kvinne Anonymkode: c4661...34b
gakk Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Det er sikkert bare litt soppinfeksjon. Bruk Canesten krem eller noe lignende, fåes på apoteket. Husk å tørke godt inni navlen etter vask så det ikke er noe fuktighet der.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 Det er døde hudceller og bakterier. Du må vaske deg med såpe inni der. Anonymkode: c0f49...4cf
GammelKaktus Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Du må jo vaske deg inni der... Ta q-tips og vask med pyrisept inni der et par dager så går det over. Men altså, man må jo vaske seg og tørke seg skikkelig...
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 FrøkenMånestråle skrev (4 minutter siden): Du må jo vaske deg inni der... Ta q-tips og vask med pyrisept inni der et par dager så går det over. Men altså, man må jo vaske seg og tørke seg skikkelig... Jeg tenker aldri på å vaske eller tørke inni navlen, men det lukter ikke for det... Q-tips og vann er nok et godt råd, og om det ikke virker prøv canesten. Anonymkode: 8f026...236
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå