AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #21 Skrevet 16. desember 2020 Det er ganske logisk om du faktisk tenker.. Om du har lekt med slim i boks, så er det samme greia basically. Anonymkode: 98dbf...e08 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #22 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Takk👍🏻 Jeg har ikke vært plager med dette. Men skjedde nylig da vi hadde sex og byttet på stillinger underveis. Har det noe å si? Hva med fingring i anus da? Opplevd at det kommer luft og lyd som jeg ikke har kontroll på. Livredd det er lukt også. Anonymkode: 58308...d1e Selfølgelig, når noen åpner lukkemuskelen din kommer lufta som står der...som å åpne en ballong..frrtttppppppppppp. Anonymkode: 0b2cb...6b0
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #23 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Bullshit. Anovaginale fistler er en alvorlig medisinsk tilstand som krever kirurgisk behandling. "FIttefis" kommer av at det kommer luft inn i vagina, som komprimeres når penis støter inn, og derfor tvinges ut via en trykkbølge. I den prosessen oppstår det små vibrasjoner mellom penis og skjedevegg etter hvert som luft tvinges ut under høyt trykk, trykket synker av luften som er kommet ut, penis støter lengre inn, trykket stiger igjen og sprenger opp ny åpning, og prosessen gjentar seg. Dette skjer med en frekvens på formodentlig12-15 Hz, og oppfattes derfor som en slags prump. Det er samme prosessen ved en passiv "fittefis", der trykkendringen skjer ved at eventuell luft i vagina komprimeres enten ved at kvinnen endrer positur, eller fordi skjeden trykkes på av muskler i bekkenbunn eller nedre, fremre bukvegg. Jada....jeg vet at jeg har en del nerdete kunnskap.... Anonymkode: 7da9f...558 Men en morsom spøk forsto du ikke? ☺ Syns det var kjempefestlig det du svarte så seriøst på. Anonymkode: ae623...684
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #24 Skrevet 16. desember 2020 Rant skrev (36 minutter siden): Slutt med sånn feilinformasjon, men vet aldri hvem som leser og noen kan ta det som fakta. Det er ikke morsomt engang. Jo det var morsomt. ☺ Anonymkode: ae623...684
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #25 Skrevet 16. desember 2020 58 minutter siden, AnonymBruker said: Men en morsom spøk forsto du ikke? ☺ Syns det var kjempefestlig det du svarte så seriøst på. Anonymkode: ae623...684 For de av oss som har sett pasienter med anovaginale fistler er det ikke morsomt i det hele tatt, nei. Anonymkode: 7da9f...558
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #26 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det oppstår fordi mannen, med sin penis, presser luft inn i vagina. Noen opplever det i visse stillinger, hos andre kan det oppleves når som helst. om en mann syns det er turn off at vaginaen ikke har gjeller og kan få luften ut andre steder så får han revurdere om sex med en kvinne er noe for han. Anonymkode: 32d7c...01a 😂 Godt sagt Anonymkode: f647b...3b0
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #27 Skrevet 16. desember 2020 Fikk mye fittefis i dogy før. Men ikke etter jeg fikk barn 🙊 er vell blitt så romslig at luften siver uproblematisk ut og inn. Neida. Men han tar aldri penis så langt ut lengre, siden jeg får smerter om han treffer på arveet etter fødselen, som er akkurat i åpningen. Forsiktig inn også kjøre på uten å ta den så langt ut, da blir det aldri prompelyder. Tror neppe det er stort å gjøre med anal, der vil alltid kunne ligge luft på lur som slipper ut når man går inn. Naturligvis også med lukt, akkurat som en vanlig fis. Anonymkode: f647b...3b0
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #28 Skrevet 16. desember 2020 Med anal er desverre ikke prump med lukt det verste som kan oppstå. Han/du kan også få bæsj på penis. Hjelper om man har tømt seg i forkant. Men ingen garanti. Men sånn må man bare forvente når man er derbake å roter 🤷♀️ så om man vil ta sjansen, kjør på. Anonymkode: f647b...3b0
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #29 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen her vil nok påstå man er vid, men har ingenting med det å gjøre. Anonymkode: 8f25c...731 Det har mere med at dame er for trang er min erfaring. Når vi ble sammen var hun mye trangere og hadde da av og til fittefis, men nå som hun er mye videre og slappere opplever vi det aldri. Anonymkode: 330c2...451
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #30 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er ikke noen hermetisk forsegling mellom penis og skjedeveggene. Luft vil finne veien inn, og i noen stillinger skjer det letter enn i andre. Du å nesten studere fysikk for å forstå dette fullt ut. Luft som har kommet inn i vagina, vil nødvendigvis befinne seg foran penis, ogkomprimeres når denne føres innover i skjeden. Da må den komprimerte luften komme ut en eller annen vei, og det gjør den i den retningen det er minst motstand - altså ikke inn i vevet i skjedeveggene eller opp gjennom cervix. Det ville kreve mye høyere trykk. Det skjer nok med fleshlight og lignende også, men det er noen grunnleggende forskjeller her. Bl. a. er ikke fleshlighten del av en annen kropp, og det er lettere å holde den i én posisjon (eller å opprettholde en bestemt vektor om du vil). Den er dessuten ikke laget av samme materiale som en ekte vagina, og oscillasjonspotensialet vil være annerledes, likeledes potensialet for diffusjon av luft fra omgivelsene og inn i hulrommet (skjeden på en kvinne er i mindre grad et hulrom - egentlig bare et potensielt sådan). Sist, men ikke minst, bruker man nok kanskje glidemidler eller olje med høyere viskositet enn normal vaginal lubrikasjon, slik at interaksjonen mellom penis og leketøy blir mindre gjennomtrengelig for luft. Vil du ha et mer detaljert svar enn dette, kanskje? Anonymkode: 7da9f...558 Så luften som er foran på penis vil lettere bli presset under trykk inn i vagina, enn å unnslippe på sidene der det ikke er noen motstand....? Hvor mye luft kan et pikkhode flytte? Det har selvsagt ingenting med dette å gjøre. Prøv heller å lese deg opp på vaginas muskulatur og at kvinner kan få dette til helt uten pikk. Under trening, f.eks. Anonymkode: f6b4a...db1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #31 Skrevet 16. desember 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Så luften som er foran på penis vil lettere bli presset under trykk inn i vagina, enn å unnslippe på sidene der det ikke er noen motstand....? Hvor mye luft kan et pikkhode flytte? Det har selvsagt ingenting med dette å gjøre. Prøv heller å lese deg opp på vaginas muskulatur og at kvinner kan få dette til helt uten pikk. Under trening, f.eks. Anonymkode: f6b4a...db1 Artig at du faktisk ikke hverken leste hva jeg skrev, eller forstod noe av det. Anonymkode: 7da9f...558
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #32 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Artig at du faktisk ikke hverken leste hva jeg skrev, eller forstod noe av det. Anonymkode: 7da9f...558 Joda. Luften komprimeres når penis føres innover. Men fittefisene kommer ofte lenge etterpå, etter at pikken er ute. Selv om den tar plass og en skulke tro at den komprimerte luften kom lettere ut da denne var inni. Anonymkode: f6b4a...db1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #33 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så luften som er foran på penis vil lettere bli presset under trykk inn i vagina, enn å unnslippe på sidene der det ikke er noen motstand....? Hvor mye luft kan et pikkhode flytte? Det har selvsagt ingenting med dette å gjøre. Prøv heller å lese deg opp på vaginas muskulatur og at kvinner kan få dette til helt uten pikk. Under trening, f.eks. Anonymkode: f6b4a...db1 Jeg refererer til kommentaren lenger oppe, om å leke med slim i boks. Det kan også skje under trening ja, men da blir luften sugd inn ved aktivitet, for så å sige ut igjen. Mange kvinner klarer å dra inn luft og skape fittefis med vilje også. Anonymkode: 4391e...354
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #34 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg refererer til kommentaren lenger oppe, om å leke med slim i boks. Det kan også skje under trening ja, men da blir luften sugd inn ved aktivitet, for så å sige ut igjen. Mange kvinner klarer å dra inn luft og skape fittefis med vilje også. Anonymkode: 4391e...354 Med siste setning er vi 100% enige, og kan legge pikkfaktoren bort. Anonymkode: f6b4a...db1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #35 Skrevet 16. desember 2020 Fordi noen har vide fitter, og da pumpes det inn luft samtidig som de blir knullet eller fingret. Luften kommer ut igjen. Anonymkode: 64ca9...59d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #36 Skrevet 16. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Joda. Luften komprimeres når penis føres innover. Men fittefisene kommer ofte lenge etterpå, etter at pikken er ute. Selv om den tar plass og en skulke tro at den komprimerte luften kom lettere ut da denne var inni. Anonymkode: f6b4a...db1 En penis vil aldri kunne dytte ut all luften som eventuelt kommer inn. Det meste vil komme ut gjennom passiv diffusjon, og fordi skjeden ikke er rett, kan luftbobler samle seg i fornix, og komme ut lenge etterpå, gjennom kvinnens endring av positur eller muskelspenninger i diaphragma urogenitale eller nedre bukvegg. 1 hour ago, AnonymBruker said: Med siste setning er vi 100% enige, og kan legge pikkfaktoren bort. Slett ikke. "pikkfaktoren" er en vesentlig bidragsyter, men er på ingen måte det eneste mulige opphavet til luft i vagina. Denne diskusjonen begynner å bli tåpelig. Anonymkode: 7da9f...558
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #37 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Bullshit. Anovaginale fistler er en alvorlig medisinsk tilstand som krever kirurgisk behandling. "FIttefis" kommer av at det kommer luft inn i vagina, som komprimeres når penis støter inn, og derfor tvinges ut via en trykkbølge. I den prosessen oppstår det små vibrasjoner mellom penis og skjedevegg etter hvert som luft tvinges ut under høyt trykk, trykket synker av luften som er kommet ut, penis støter lengre inn, trykket stiger igjen og sprenger opp ny åpning, og prosessen gjentar seg. Dette skjer med en frekvens på formodentlig12-15 Hz, og oppfattes derfor som en slags prump. Det er samme prosessen ved en passiv "fittefis", der trykkendringen skjer ved at eventuell luft i vagina komprimeres enten ved at kvinnen endrer positur, eller fordi skjeden trykkes på av muskler i bekkenbunn eller nedre, fremre bukvegg. Jada....jeg vet at jeg har en del nerdete kunnskap.... Anonymkode: 7da9f...558 12-15Hz? Dette er jo utenfor området som oppfattes av mennesker. Anonymkode: 4cf4a...6bb
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #38 Skrevet 16. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: 12-15Hz? Dette er jo utenfor området som oppfattes av mennesker. Anonymkode: 4cf4a...6bb Nei, det er utenfor hva som oppfattes som en tonehøyde (den såkalte integralterkselen ligger på 16-18 Hz). Du kan fortsatt høre vibrasjonen. Pluss at du får mindre bi-oscillasjoner med komplekse overtonespektre, som vil oppfattes som en kompleks, til dels høyfrekvent støy over grunnfrekvensen. Jeg drev en del med akustikk før medisin. At jeg i det hele tatt deltar i denne diskusjonen er absurd. Anonymkode: 7da9f...558
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #39 Skrevet 16. desember 2020 Jeg opplever at det «pumpes» inn luft under samleie når jeg ikke er ordentlig våt, mens når det er skikkelig smurning rundt hele penis, blir det ikke noen mulighet for luft å slippe inn. Beklager å dra tråden tilbake til tema. Anonymkode: 89fab...999
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå