Gå til innhold

Bukplastikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter to svangerskap, er magemusklene delt. Og når jeg uansett må under kniven, ønsker jeg også å fjerne løs hud jeg har pga vektnedgang og graviditetene. Jeg har en stillesittende jobb, og opplever kløe og sårhet i hudfolden som blir pga henget. 

Dessverre får jeg ikke bukplastikk offentlig, og ettersom jeg ikke orker leve med problemene ønsker jeg nå å få utført operasjonen privat. 

Jeg har sjekket ut Aleris, og hatt en samtale hos Davik. 

Nå lurer jeg på om andre har erfaringer med han, eller har andre kirurger å anbefale? 

Jeg fikk et veldig godt møte med Davik og ender nok opp med han som kirurg, men har hørt at man bør sjekke ut flere steder. 

Anonymkode: cb21e...50b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 😔

Anonymkode: cb21e...50b

Skrevet

Jeg ville brukt noen timer på nettet og google før noe sånt så jeg hadde litt grunnlag for å skille mellom gode og mindre gode kirurger. Stille de et par kontrollspørsmål kanskje. Google: split abs, torn abs, splitting abdominal muscles during pregnancy operation, diastasis recti, symptoms, treatment, can i fix diastasis recti without surgery, og sånne ting. Og bruk google translate om du ikke er stø i engelsk. Men husk, internett er en salig blanding av seriøs og useriøs info og ikke alltid lett å skille.

Anonymkode: 95105...d13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...