Gå til innhold

Vevsprøve i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 
jeg tok en vevsprøve i går (biopsi av livmorhalsen?) fikk beskjed om at det mest sannsynlig kom til å blø litt resten av dagen i går, men at det gradvis skulle avta i løpet av kvelden. Jeg blør fortsatt ganske masse (unne brukt tampong egentlig, men har ikke gjort det da jeg var litt usikker på om det var ok) blir litt stresset og er allerede litt stresset for prøvesvarene. Noen med tilsvarende erfaring? Er det normalt å blø så mye? Fikk ikke beskjed om at jeg måtte ta det med ro eller noe så har jo ikke akkurat gjort det heller. Tenkte jeg skulle ringe klinikken i morgen visst det fortsatt blødde mye gjennom natten, men kjenner bare jeg er så engstelig at jeg ikke vet om jeg får sove 🙈

Anonymkode: 5b747...1b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar 2 biopsier i året, og noen av de blør ut dagen.. Men her ville jeg kontaktet lege asap for det høres ikke helt bra ut. Tampong må du ikke bruke grunnet infeksjonsfare 

Anonymkode: 0747f...9ff

Skrevet

Jeg har tatt biopsi av livmorhalsen flere ganger og blødd mye alle gangene. De første gangen begynte jeg å blø mye en uke etterpå. Det var som noen skrudde på en kran og det rant blod. Etter noen timer stoppet det like brått som det begynte.

Siste gangen jeg tok biopsi blødde det mye den dagen jeg tok prøven. Da var jeg nesten litt redd for å blø ihjel. Men så plutselig stoppet det. Var litt småsvimmel og blek noen dager etterpå.

Anonymkode: e8e7d...03d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...