Gå til innhold

Sjekkeskolen: Dagens leksjon: negging

Fremhevede innlegg

Skrevet

Negging går ut på å underminere kvinnens selvtillit og rett og slett dytte henne ned fra pidestallen. Utføres på den peneste kvinnen i venninneflokken, ikke den minst heldige utseendemessig av dem. Virker hun selvsikker, er det bare å sette i gang.

Hvor ofte tror du ikke en pen kvinne har fått komplimenter fra alt til utseendet, hennes attributter og fordi hun har så flott personlighet, osv. Hun er så vant til å høre dette at det nesten preller av, og kommer du med dette, er du bare nr. 121 i rekka og viser dermed null originalitet. Hun er vant til at gutten kryper for henne, og du oppnår ikke annet enn at hun etter å ha fått den obligatoriske positive remsen, avviser deg etter først å ha fått den dagligdagse kost med komplimenter for å opprettholde et allerede oppblåst selvbilde. Modellansiktet må ha litt motstand, ikke enda mer selvbekreftelse.

Ikke være redd for å angripe henne, kritisere det hun sier, le av henne, få henne usikker. Kommer du virkelig sterkt inn i denne rollen, oppstår to ting: hierarki etableres, mannen må vise status og kontroll siden kvinner velger oppover i status. Og du tvinger henne til å måtte kjempe for oppmerksomheten din. Du utstråler dermed en stor aura av eksklusivitet, det motsatte av de signaler desperate menn sender ut når de nesten er overlykkelige over å ha fått audiens hos kvinnen. Feilen mange menn gjør er å krype for kvinnen og opptre mer som en fanboy av henne der hun får nærmest stjernestatus, jo mer attraktiv kvinnen er, jo mer markant er ofte denne effekten.

Fornærmelsene du har sendt henne virker også nedbrytende på den uovervinnelige veggen hun har satt opp mot alle menn, hun blir lettere påvirkelig når du etterhvert går i motsatt retning, og «bygger henne opp igjen.» Du har vist makt, utilgjengelighet, uovervinnelighet, skarphet og ro under hele seansen, og forførelsen vil fremstå mye mer troverdig fordi du først behandlet henne med mindre respekt enn hun er vant til. Du har vist henne at du ikke må ha henne, og dette er tiltrekkende fordi du hverken fremstår desperat eller klengete, men litt distansert og målbevisst.

Vi i pick'em up (også kalt pikk upp av svenske tjejer) er tilbake i løpet av de nærmeste dagene med flere ideer. Ikke vær redde for å kommentere.

Anonymkode: 4c702...f4e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lol. Hvor gamle er jentene dere sjekker opp? Og er formålet sex eller langvarig forhold? 

• Liker 5
Skrevet

hehe jeg er kvinne og nå satte ts ord på min sjekking😂😂😂

Anonymkode: 998de...96d

• Liker 2
Skrevet

God bedring ♥️

Anonymkode: 9fc36...760

• Liker 9
Skrevet

Også kjent som en god måte å få jenter til å hate deg på😅

Anonymkode: 01949...74b

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

hehe jeg er kvinne og nå satte ts ord på min sjekking😂😂😂

Anonymkode: 998de...96d

Altså din sjekking av kvinner? Eller?

Skrevet

🤪

Anonymkode: dcf25...7f1

Skrevet

Dette er jo en kjent teknikk, og det er visst ganske effektivt. Alle sier at det ikke funker, mens alt tyder på at det faktisk funker.

Anonymkode: cf236...ff7

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Også kjent som en god måte å få jenter til å hate deg på😅

Anonymkode: 01949...74b

Vil vel heller si forakte. Vitner om elendig selvtillit.

Anonymkode: 156b3...67b

• Liker 5
Skrevet

Er denne leksjonen hentet fra "Desperate hobbiter" seminaret?

• Liker 14
Skrevet

Lurt å poste dette på KVINNEguiden så alle damer du prøver dette på kan avvise deg uansett :danse:

• Liker 5
Skrevet

Hater negging. Frekt, og får den som gjør det til å virke som en usosial fyr som lærer om jenter fra sjekkebøker. 

Anonymkode: 06400...5d2

• Liker 7
Skrevet

Et tips, finn ut om dama er singel før du prøver å "rive ned hennes mur". De fleste menn som har prøvd å negge meg, la ikke en gang merke til gifteringen. 

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er jo en kjent teknikk, og det er visst ganske effektivt. Alle sier at det ikke funker, mens alt tyder på at det faktisk funker.

Det vil funke på noen, men man vet aldri bakgrunnen til andre mennesker. Jeg har en bakgrunn med grov fysisk og psykisk mobbing i ungdomstiden, men det syns ikke akkurat på meg. Menn tror jeg er slik ts beskriver bare fordi jeg har et typisk utseende menn liker, og har opplevd mye negging. Siste som negget meg var en voksen mann for ca 1 år siden, som var en date jeg hadde gledet meg til, og det første han sier er noe angripende og nedlatende om utseende mitt. Jeg fikk vondt i magen samtidig som jeg analyserte innvendig hvorfor han hadde dette behovet, viste seg han hadde dårlig selvtillit og følte seg truet da han så meg. Jeg var avstandsforelsket og alt døde i det sekundet, mistet all interesse. Mens menn som ikke har følt seg truet men bare sagt «wow» og smilt, de har jeg umiddelbart følt meg mer tiltrukket av. Nekter å tro jeg er et unikum på dette. 

Anonymkode: db8f2...4c3

• Liker 14
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det vil funke på noen, men man vet aldri bakgrunnen til andre mennesker. Jeg har en bakgrunn med grov fysisk og psykisk mobbing i ungdomstiden

Ja det er jo ikke slik at negging er en bra ting selv om det funker. Og det er heller ikke slik at negging og andre teknikker funker på alle damer, det er det ingenting som gjør. Uansett teknikk må det utføres på mange for hver suksess. Og mannen må ha utseendet med seg, det er uansett nødvendig for at en mann skal ha sjans på sjekking.

Skrevet

En mye bedre variant er erting. Hvor man ikke sier noe stygt om den andre, bare er litt drøy. Morsom, skøyeraktig, har glimt i øyet. 

Eller enda bedre, bare si noe overraskende og interessant. Vis at du er en interessant person til vanlig, hva du enn er stolt av ved deg sjøl. Men fortell på en ydmyk og nysgjerrig måte, som om du bare vil dele gleden og antar at hun også har spennende ting i sitt liv. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det er jo ikke slik at negging er en bra ting selv om det funker. Og det er heller ikke slik at negging og andre teknikker funker på alle damer, det er det ingenting som gjør. Uansett teknikk må det utføres på mange for hver suksess. Og mannen må ha utseendet med seg, det er uansett nødvendig for at en mann skal ha sjans på sjekking.

Huff, det er en trist manipulasjon syns jeg. Hadde jeg vært yngre og like skadeskutt hadde jeg garantert ikke drevet å reflektert og forstått at det ikke var noe galt med meg, men gått fem på. La nå kvinner få slippe slikt, er nok møkkaoppførsel der ute..

Anonymkode: db8f2...4c3

• Liker 5
Skrevet (endret)
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Et tips, finn ut om dama er singel før du prøver å "rive ned hennes mur". De fleste menn som har prøvd å negge meg, la ikke en gang merke til gifteringen. 

Du mener at oss som er gift har hørt så mye dritt at det ikke viker med litt amatøroppgulp? 😉

En annen grunn til å se om dama har ring, er han som ikke liker at man henger rundt dama hans og prater dritt.... 

Endret av Tiuren
  • Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Problemet med konseptet er at det er stikk motsatt av det som er normen i vår kultur, nemlig å utvise normal folkeskikk. Det betyr at man må møte på en dame som har en sær interesse for akkurat denne type oppførsel som ts beskriver, for at det skal virke. 

Det er mye bedre å oppføre seg normalt :fnise: ... Artig at man må si det. 

Endret av Minesveiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...