Gå til innhold

Visdomstann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en igjen, den er begynner å titte frem. Kan kjenne konturen av den, (oppe). Gjør vondt i kjeven, nummen i kinnet. Mistenker at denne også må ut. Er åtte år siden sist, så husker lite av det. Du som har gjort det i senere tid, hvordan opplevde du det? Og hva kostet det? Jeg er lokalisert på Romerike.

Anonymkode: b0363...2e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du blir henvist til et sted med helfo-avtale går deler av det på frikortet. Tror jeg betalte rundt to tusen men det er fire år siden da, ca 1500 av de, gikk på frikort (nr 2), så når jeg da skulle trekke neste tann et par måneder senere var det gratis siden jeg da hadde nådd frikortgrensen (ved hjelp av fysio i tillegg til første tannen)

Anonymkode: adc0c...948

Skrevet

For meg kostet det nesten 5000 per tann, og 2 tenner. Men det var med kirurg og en problematisk rot og mye overtid fordi den satt bom fast :) Var 100% smertefritt da så det var oppsiden :) 

Anonymkode: 4c3ef...742

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For meg kostet det nesten 5000 per tann, og 2 tenner. Men det var med kirurg og en problematisk rot og mye overtid fordi den satt bom fast :) Var 100% smertefritt da så det var oppsiden :) 

Anonymkode: 4c3ef...742

For en pris! Jaja, godt det er halv skatt..

Anonymkode: b0363...2e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...