AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Har en igjen, den er begynner å titte frem. Kan kjenne konturen av den, (oppe). Gjør vondt i kjeven, nummen i kinnet. Mistenker at denne også må ut. Er åtte år siden sist, så husker lite av det. Du som har gjort det i senere tid, hvordan opplevde du det? Og hva kostet det? Jeg er lokalisert på Romerike. Anonymkode: b0363...2e3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Hvis du blir henvist til et sted med helfo-avtale går deler av det på frikortet. Tror jeg betalte rundt to tusen men det er fire år siden da, ca 1500 av de, gikk på frikort (nr 2), så når jeg da skulle trekke neste tann et par måneder senere var det gratis siden jeg da hadde nådd frikortgrensen (ved hjelp av fysio i tillegg til første tannen) Anonymkode: adc0c...948
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 For meg kostet det nesten 5000 per tann, og 2 tenner. Men det var med kirurg og en problematisk rot og mye overtid fordi den satt bom fast Var 100% smertefritt da så det var oppsiden Anonymkode: 4c3ef...742
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For meg kostet det nesten 5000 per tann, og 2 tenner. Men det var med kirurg og en problematisk rot og mye overtid fordi den satt bom fast Var 100% smertefritt da så det var oppsiden Anonymkode: 4c3ef...742 For en pris! Jaja, godt det er halv skatt.. Anonymkode: b0363...2e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå