Gå til innhold

Single alenemødre og incels

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er mange single alenemødre som sliter økonomisk og mange ensomme incels der ute. Hvorfor finner ikke disse hverandre. Burde være vinn vinn for alle parter.

Anonymkode: d79c0...605

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vinn  vinn for alenemødre nei, og etter hva jeg har lest om incels så er vel alenemødre det siste den ser etter.

• Liker 21
Skrevet

Jeg er da ikke så desperat etter å ikke være alene at jeg tar til takke med hva som helst. Jeg hev ut eksen av en god grunn, og klarer meg utmerket uten den dødvekten.

Anonymkode: 3b2ca...7a8

• Liker 15
Skrevet

Alenemødre er gold diggers. 

Derfor.

Anonymkode: 63e8b...082

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor skal jeg oppdra en unge på kjøpet?

Jeg vil ha en partner som verdsetter et normalt sosialt liv med frihet som jeg selv gjør.

Anonymkode: 3ac54...5e1

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror det er best for alenemødre å finne omsorgsfulle menn. Altså menn som er kjent med et familieliv og som har mentaliteten som trengst for å ivareta andre. Dette kan være en incel kansje? Eller hva? Eller en enslig mann. Eller en mann med barn. Jeg tenker alle er mennesker og har noe godt i seg.

Kansje også en incel eller en mann med barn bør finne en omsorgsfull partner, da det er veldig godt og fint å bli tatt vare på.

Ta vare på hverandre, det gjør oss godt.

• Liker 7
Skrevet

Det finnes jo ikke alenemødre som ikke er single da...

Anonymkode: 6b765...79c

• Liker 2
Skrevet

Deltidsmamma med ikke all verdens økonomi som er frivillig singel og antagentligvis forblir det. Skorter ikke på tilbudene, her er det jeg som er selvstendig nok til å stå på egne ben og avslår alle. Skal jeg som en attraktiv og selvstendig ung dame bli sammen med en incel når jeg kan slippe? Hm, tøft valg... 

Anonymkode: edc3a...1e6

• Liker 4
Skrevet

Mange incels går med et massivt hat mot kvinner, og det er virkelig ingen god idé å slippe dem løs på kvinner som attpåtil har barn å ta vare på. Mange incels har helt urealistiske forestillinger om hva kvinner er, og vil bare ha en servicedame som skal dekke hele registeret av hans behov - alt fra mat og vask til sex når han vil; alenemødre har gjerne ansvar nok fra før. Mange incels vil gjerne bli forsørget i tillegg, være som et forvokst barn for alltid. Mange incels har så utrolig sære vaner at det er umulig for andre å leve sammen med dem.

Anonymkode: d01ba...4d5

• Liker 4
Skrevet

Uff, rart hvor mange som har noe imot alenemødre, hvor kommer det hatet fra? Hva har alenemødre gjort deg? De har det tøft nok med å bære på stort ansvar alene, som egentlig er ment å deles på. Hatten av til alle alenemødre der ute, dere er sterke! 

Incels derimot liker ikke kvinner, de har blitt bitre, derav ordet incel. Ellers så er man bare en singel mann, ikke incel. 

Og bitre kvinnehatende menn som synes synd på seg selv kan da ikke være godt for en alenemor? Hun trenger noen som løfter opp hverdagen, ikke ned. 

Anonymkode: d5608...de5

• Liker 8
Skrevet

Man trenger da ikke en mann for å klare seg økonomisk, og iallfall ikke en kvinnehatende liten kar som bor i kjelleren til mor.

De aller fleste kvinner som er alene med barna sine klarer seg fint økonomisk, det går an å leve på en lønning. Og hvem ville ikke foretrekke det hvis alternativet er en såkalt "incel". Vil man ha en partner bør det være av andre årsaker enn økonomi.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alenemødre er gold diggers. 

Derfor.

Anonymkode: 63e8b...082

Å? Jeg er alene og i full jobb. Eget hus og bil. Har ingen mann. Hvorfor kan du skrive slikt?? Aldri sett alenemødre som golddiggers. Asia derimot...

Anonymkode: 8936e...bba

• Liker 6
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Å? Jeg er alene og i full jobb. Eget hus og bil. Har ingen mann. Hvorfor kan du skrive slikt?? Aldri sett alenemødre som golddiggers. Asia derimot...

Anonymkode: 8936e...bba

De blander enten 2020 med 1950, eller Norge med andre land 🙄

og forresten til ts, hvis det er så interessant for hvem fremmede inngår forhold med, hvorfor ikke spør om hvorfor ikke aleneforeldre finner hverandre? Incels og alenemødre er jo epler og bananer, hvor er korrelasjonen?! 

Anonymkode: edc3a...1e6

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for hetsende utsagn

-Safiye, mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er da ikke så desperat etter å ikke være alene at jeg tar til takke med hva som helst. Jeg hev ut eksen av en god grunn, og klarer meg utmerket uten den dødvekten.

Du er vel ikke incel om du hadde kjæreste før. 

Anonymkode: 18e2b...bd5

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du er vel ikke incel om du hadde kjæreste før. 

Hun er alenemor

Anonymkode: 98802...389

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun er alenemor

Hadde du sex med eksdama, er du vel ikke inceljomfru. Uansett om hun hadde unge. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun er alenemor

Nettopp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun er alenemor

Åja, hun som alenemor vil ikke ha incels? 

Skrevet

Så desperat er vel kanskje incels at de ville tatt til takke med alenemødre. God idé.

Anonymkode: ba3ba...544

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...