AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Nå kjenner jeg selv at det den siste uka ikke har gått så bra. Har begynt med noe selvskading igjen. Noen kvelder/netter har jeg derimot vært så gira at jeg jeg ikke får sove. Skulket jobb i dag - orker ikke forholde meg til mennesker. Har små barn hos meg som jeg har sendt på skole og bhg som vanlig. Lurer på hvordan jeg skal overleve å hente dem igjen. Gruer meg til ettermiddagen hvor jeg må skape et noenlunde normalt miljø for ungene. Jeg går en psykolog, men han sier stort sett ingenting til det jeg sier. Han stilte ett eneste enkelt spørsmål her om dagen, 'om jeg trenger innleggelse igjen?' - Nei. Det gjør jeg ikke, svarte jeg rolig. ('Nei! For svarte Satan i helv***', tenkte jeg. Hvordan skal barna få det mer stabilt da?) Hvis du er bipolsr eller har tilbakevendende depresjon. Hva kan du gjøre når du kjenner at det går nedover? Jeg kan jo snakke med han fyren en gang i uka men ser ikke hvordan det skal bremse det jeg er på vei inn i, at han sitter der og hører hva jeg sier. Sier aldri en dritt og så går han fra å si ingenting til å foreslå noe sånt. En gang tidligere i år spurte han om det samme og da svarte jeg faktisk at det kanskje var noe jeg ville - hadde det vel enda litt verre enn nå. Da fikk jeg beskjed om at vi kunne søke og få svar om 7-8 uker?!??? What the hell... Anonymkode: cf640...f51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå