Gå til innhold

Slagskade i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg vet dette høres helt absurd ut, men da er i hvert fall advarselen gitt.

I sommer pådro jeg meg en ganske alvorlig slagskade i underlivet. Det var en benk her i Oslo som var ødelagt. Mer spesifikt, var det et armlene midt på benken - men treverket rundt armlenet var dratt av. Dermed var det en smal stålstang som var helt umulig å se. Jeg var sliten etter en badetur, og nærmest hoppet ned på benken med 20kg-sekk på ryggen. Jeg fikk stålstangen midt i mellom bena, og måtte rett på legevakten. Jeg måtte rett på sykehus og operere, altså pumpe ut blodansamlinger på størrelse med en brusflaske. Haha. 

Jeg satt i rullestol i ca. 10 dager, og kunne ikke ha på meg vanlige jeans før det hadde gått minst 4 uker. Hele rumpa var mørkeblå, og jeg hadde blåmerker helt opp til navelen. Fikk også ferien ødelagt. Men! Noen påsto at jeg kunne søke erstatning fra Oslo kommune for dette. Ettersom skaden var en følge av at kommunen ikke hadde opprettholdt det offentlige rom. Har noen av dere erfaringer med dette? 

Begynner å bli en stund siden nå, og alt ser normalt ut der nede. Har dog fortsatt daglig vondt i høyre eggleder, uten at det behøver å være noe farlig.

Anonymkode: e1f03...738

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slagskade i underlivet, blåmerker på rompa og helt opp til navlen... hvordan i all verden var det å SITTE i rullestol noen løsning?

Skrevet
Teatrica skrev (Akkurat nå):

Slagskade i underlivet, blåmerker på rompa og helt opp til navlen... hvordan i all verden var det å SITTE i rullestol noen løsning?

Klarte ikke å gå. Det var så hovent at det var umulig å ikke gnisse lårene sammen. Da strømmet blodet ned/opp/og hvor som helst. Måtte sitte på korsryggen i en rullestol. Så ut som tidenes latpeis :P

Skrevet

Pluss at det var kun høyre side som ble "rammet". Altså venstre rumpeball og kjønnsleppe klarte seg helt ok. 

Skrevet

Omg😅 Sorry men ser det for meg.

Du kan jo ta en prat med en advokat for å se om du har en sak... 

Anonymkode: 3bdeb...5d6

Skrevet

Ta kontakt med advokat som ser på saken

Anonymkode: 5f72f...17a

Skrevet

Du ble vel sykemeldt slik at du kunne få ferie igjen seinere? Hadde du stort inntektstap eller annet økonomisk tap pga skaden?

Anonymkode: 93421...b61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...