Gå til innhold

Bobilferie med små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer det til sommeren (Nord-Norge). Da må vi leie bobil. 

Men når jeg prøver å lese hvordan vi kan bilsikre barna får jeg bare masse skriverier om hvor farlig det er, at det er vanskelig å sikre barn i bilstol, spesielt bakovervendt, at hele bilen blir knust ved skikkelig kollisjon. 

Jeg blir jo litt nervøs. Er det dumt og vanskelig å leie bobil? Mannen vil ikke kjøre med campingvogn så det er ikke et alternativ. 

Anonymkode: aee4b...6c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Vurderer det til sommeren (Nord-Norge). Da må vi leie bobil. 

Men når jeg prøver å lese hvordan vi kan bilsikre barna får jeg bare masse skriverier om hvor farlig det er, at det er vanskelig å sikre barn i bilstol, spesielt bakovervendt, at hele bilen blir knust ved skikkelig kollisjon. 

Jeg blir jo litt nervøs. Er det dumt og vanskelig å leie bobil? Mannen vil ikke kjøre med campingvogn så det er ikke et alternativ. 

Du kan vel kjøre med campingvogn om han ikke vil.

Anonymkode: b9083...572

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan vel kjøre med campingvogn om han ikke vil.

Nei vi må begge være enige, det koster tross alt mye penger å leie, så ingen av oss trumfer gjennom noe her. 

Skrevet

Hvorfor må dere leie bobil? Det går da an å kjøre vanlig bil og overnatte i telt eller campinghytte.

Anonymkode: fb5ea...ebe

Skrevet

Bobil er ikke det tryggeste nei. I tillegg er det upraktisk med tanke på at man må pakke sammen alt hvis man skal ta en utflukt, med campingvogn kan du bare la den stå og ta bilen. 

Anonymkode: aeb80...a30

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei vi må begge være enige, det koster tross alt mye penger å leie, så ingen av oss trumfer gjennom noe her. 

Så han vil ikke sitte på om du kjører heller?

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor må dere leie bobil? Det går da an å kjøre vanlig bil og overnatte i telt eller campinghytte.

Anonymkode: fb5ea...ebe

Vi MÅ ikke, er derfor jeg spør. Men alternativet er å ikke reise. Er et slags slektstreff vi skal på, så ruta er ganske fastlagt. Telt i 3 uker er fullstendig uaktuelt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...