Gå til innhold

Undertøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ha stroppeløs kjole, og er på jakt etter undertøy til å ha under. Er det noen som vet om noen bra steder å kjøpe dette i Oslo-området?? :ler:;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal ha stroppeløs kjole, og er på jakt etter undertøy til å ha under. Er det noen som vet om noen bra steder å kjøpe dette i Oslo-området?? :ler:  ;)

Ikke akkurat svar på spørsmålet, men tror det kan være lurt å ha praktisk undertøy som egner seg under kjolen, og heller skifte til "bryllupsnattantrekket" før man går til sengs. Da står man litt friere til å velge lekkert undertøy også.

Ellers har vel Lindex ganske godt utvalg i undertøy. :)

Skrevet

Beste undertøysbutikken i Oslo må nok være Wienna på Aker Brygge. Kjempeflinke de som jobber der, stort utvalg, mange størrelser, og nyyyydelig undertøy. Litt dyrt, men vel verdt en titt. Lykke til.

Skrevet

Prøv Norsk Undertøismagasin eller Arabelle. Der har de utrolig godt utvalg i alle størrelser!

Skrevet

Arabella på Egertorget er veldig bra.

Skrevet

Flott! Disse må jeg sjekke ut!!

Skrevet

Det lille under på Paleet er veldig bra! (og litt billigere enn Arabella..)

Skrevet

Kristins Brudesalong på Lillestrøm har også en del å velge i. Jeg kjøpte der etter å ha lett lenge og vel og prøvd myyye forskjellig. Jeg måtte også ha noe uten stropper og det er ikke så enkelt å finne noe som passer perfekt da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...