AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Dater en som ikke finner på så mye. Han jobber og gamer med kompisene på kvelden. Forstår at han da ikke har så mye å fortelle, men han har nesten sluttet å ta initiativ til å prate. Skulle tro han hadde mistet helt interessen, men han svarer på absolutt alt jeg sender til han både hyggelig og ordentlig. Men han har sluttet å prøve, på en måte Han tar meg for gitt, og det gjør meg så usikker. Redd han bare ser på meg som venn selv om vi har ligget sammen flere ganger tidligere. Han sender aldri god natt eller god morgen lenger. Blir fryktelig engstelig. Mistenker at det kanskje bare er kjedsomhet, ettersom han tilsynelatende heller ikke prater eller møter noen andre jenter. Han vil bare spille med gutta nå som alt er stengt. Hvordan vet jeg om han bare er lat, eller om følelsene har forsvunnet? Anonymkode: a4459...e2d
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Hvorfor er du så redd for å miste ham.......? Han høres rimelig kjedelig ut.😴 Anonymkode: 45987...d3e 1
Mona123 Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Slutt å ta mer kontakt med han, hvorfor skal han gidde når du alltid gjør det uansett. Han viser null interesse. Kanskje på tide å vurdere andre muligheter... 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 Fordi han ikke er kjedelig når vi er sammen Dessuten har han mange andre kvaliteter jeg liker som jeg syntes er vanskelig å finne hos andre. For det første har han ganske strenge moraler på utroskap osv, vi har veldig likt syn på sånt! For det andre syntes jeg han er veldig sjarmerende når han prøver, og han er helt min type utseendemessig/fremtoning, vi har forskjellige interesser men helt samme humor og sjargong, han har en familie jeg virkelig digger og som liker meg, vi har samme holdning til jobb/karriere/penger (avslappet, men pliktoppfyllende begge to), også har han (i mine øyne) verdens fineste smil når han er glad eller ser forelsket ut Anonymkode: a4459...e2d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå