Gå til innhold

Rennende nese .

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som sliter med det? Renner så snart jeg går ut, spesielt om det er kjølig. Noe man kan gjøre med det? Det er kommet med alderen, blir så lei av dette.

Anonymkode: 29e47...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme problem, og går og snyter meg med jevne mellomrom når jeg er utendørs. Det er spesielt lite morsomt nå for tiden, siden mange vil tro at jeg er forkjølet. Håper på noen tips her jeg også.

Anonymkode: cfb72...e76

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sånn. Hver vinter. Har tatt koronatest også, men er ikke syk. Tror det har med kulden og vinden å gjøre, er mye verre ute enn inne. 

Anonymkode: 5bac7...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er verst ute, kan til og med komme på sommeren også. Føler det forringer livskvaliteten også siden det kan komme om jeg spiser også. Har dere det slik eller er det bare ute dere får det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja er verst ute, kan til og med komme på sommeren også. Føler det forringer livskvaliteten også siden det kan komme om jeg spiser også. Har dere det slik eller er det bare ute dere får det?

Hvis du reagerer når du spiser kan det kanskje være relatert til allergi. Jeg er verst om vinteren pga kulde og vind, men også våren pga pollenallergi med vind. Det bedrer seg inne når jeg har fått varmen i kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hvis du reagerer når du spiser kan det kanskje være relatert til allergi. Jeg er verst om vinteren pga kulde og vind, men også våren pga pollenallergi med vind. Det bedrer seg inne når jeg har fått varmen i kroppen. 

Har støvallergi og kun det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har støvallergi og kun det. 

Det kan selvfølgelig spille inn også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Har ingen tips, dessverre. Pleier ikke å være noe stort problem, da er det bare å snyte seg litt diskret, men nå er det verre ... Innbiller meg at alle ser forskrekket på meg som om jeg er en spedalsk hvis jeg så mye som tenker på å ta opp en lommeserviett for å tørke meg under nesen.

Prøvde å ha en halv serviett liggende inne i munnbindet under nesen, men det var ingen suksess.

Anonymkode: 24196...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter også med rennende nese på vinterhalvåret. Men hos meg begynner den å renne når jeg kommer utenfra og inn. Ganske kjipt, for det er som oftest da man møter på folk. Ikke så kult å gå og tørke snørr da. Hos meg tror jeg faktisk bare det renner av det ene neseboret. Også er det sånn tyntflytende. Så jeg blir ikke tett i nesa, men det er så tynt og rennende at det er umulig å «snufse det inn». Må tørke.

Ingen gode råd dessverre. Har vurdert å undersøke om det er noe med bihulene eller noe.

Anonymkode: 19679...45f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...