AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Har vært på en fantastisk date med en mann som varte mye lenger enn planlagt, han sa at han likte meg utrolig godt og har lyst å fortsette å date meg. Hadde en veldig god følelse da jeg kom hjem, og har tatt kontakt to ganger. Han svarer kjapt begge gangene, men spør ikke tilbake om noe. Men sier at han koste seg på daten. Han har heller ikke bedt meg ut på nytt. Er det trygt å anta at han ikke er interessert? Anonymkode: 57a0b...85e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Hvor lenge siden er det dere var på date da? 💁♀️ Anonymkode: 9820d...b87
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 LItt dårlig tegn at han ikke har tatt kontakt, men at du har måttet ta kontakt. Min erfaring er at menn som er skikkelig interessert, tar kontakt selv med en gang. Han kan være opptatt, men det tar jo bare noen sekunder å sende en melding. Jeg ville tolket at han ikke var så veldig interessert her. Anonymkode: 1f26a...63a 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 Jeg ville tenkt uinteressert og gått videre med en gang Anonymkode: c82b6...399 1
indigob Skrevet 14. desember 2020 #5 Skrevet 14. desember 2020 hvis du vil ha oppmerksomhet fra en mann, så må du la han komme til deg. Ikke kontakt han mer, så vil du bli mer attraktiv for han. 5
Jean-Jaques Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 indigob skrev (1 minutt siden): hvis du vil ha oppmerksomhet fra en mann, så må du la han komme til deg. Ikke kontakt han mer, så vil du bli mer attraktiv for han. Det, eller så er det garantert å dø ut. Men du har nok ett poeng, uansett: Ts vær deg selv! Det er helt sykt irrasjonelt at alle tipset folk til å vri om å spille spill. Være seg selv, tørre å vise følelser = viktig 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 Jean-Jaques skrev (Akkurat nå): Det, eller så er det garantert å dø ut. Men du har nok ett poeng, uansett: Ts vær deg selv! Det er helt sykt irrasjonelt at alle tipset folk til å vri om å spille spill. Være seg selv, tørre å vise følelser = viktig Helt enig. Men dating har lært meg at mange menn ikke liker kvinner som er intense og "maser". De liker å føle at de får tak i kvinnen selv, at hun ikke kom helt uten arbeid. Anonymkode: 1f26a...63a 1
Jean-Jaques Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Helt enig. Men dating har lært meg at mange menn ikke liker kvinner som er intense og "maser". De liker å føle at de får tak i kvinnen selv, at hun ikke kom helt uten arbeid. Anonymkode: 1f26a...63a Ja. Går det begge veier?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 Jean-Jaques skrev (30 minutter siden): Ja. Går det begge veier? Litt usikker. Tror kanskje menn liker å jobbe litt for å få en kvinne de synes er flott og kanskje oppleves litt uoppnåelig... Anonymkode: 1f26a...63a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #10 Skrevet 14. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Litt usikker. Tror kanskje menn liker å jobbe litt for å få en kvinne de synes er flott og kanskje oppleves litt uoppnåelig... Anonymkode: 1f26a...63a Det er skummelt, for da vil de miste interessen når hun endelig gir etter. De forveksler jakten med interesse. Og det føles verre ut for kvinnen siden hun blir dumpet på et senere stadie og har rukket å tro han virkelig er interessert. Anonymkode: c82b6...399 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #11 Skrevet 14. desember 2020 33 minutter siden, Jean-Jaques said: Ja. Går det begge veier? Jeg får verken økt eller minket interesse om mannen ikke tar initiativ, men jeg går straks videre da. Så det er ikke noe god strategi i denne gården. Anonymkode: c82b6...399 1
Jean-Jaques Skrevet 14. desember 2020 #12 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Litt usikker. Tror kanskje menn liker å jobbe litt for å få en kvinne de synes er flott og kanskje oppleves litt uoppnåelig... Anonymkode: 1f26a...63a Det er litt sant. Men jeg kan nok fort gi opp. Uoppnåelige mål pleier jeg å gi opp. bør ikke ting være gjensidig? Gjensidig interesse. Har mer troa på det jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #13 Skrevet 14. desember 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Litt usikker. Tror kanskje menn liker å jobbe litt for å få en kvinne de synes er flott og kanskje oppleves litt uoppnåelig... Anonymkode: 1f26a...63a Hvis dama virker uinteressert antar jeg at hun er det, og går videre. Orker ikke hard to get. Anonymkode: 14bc8...d3f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #14 Skrevet 14. desember 2020 En dame som ikke viser interesse er ikke interessert. Hverken mer eller mindre. Anonymkode: 9abca...723
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #15 Skrevet 14. desember 2020 Oj! Fikk ikke sjekket innom tråden før nå, men daten varte hele søndagen, og han inviterte meg ut rett etter jeg opprettet denne tråden 🙈 Takk for alle svar Ts Anonymkode: 57a0b...85e 3
Jean-Jaques Skrevet 14. desember 2020 #16 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): En dame som ikke viser interesse er ikke interessert. Hverken mer eller mindre. Anonymkode: 9abca...723 Støtter den! 🤪
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #17 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): En dame som ikke viser interesse er ikke interessert. Hverken mer eller mindre. Anonymkode: 9abca...723 Åja, så bra jeg viste interesse da. Jeg hater datingregler og har jeg møtt en jeg virkelig virkelig liker så følger jeg hjertet. Min erfaring er at hvis jeg føler at jeg er nødt til å spille spill så er det ikke liv laga. Anonymkode: 57a0b...85e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #18 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Oj! Fikk ikke sjekket innom tråden før nå, men daten varte hele søndagen, og han inviterte meg ut rett etter jeg opprettet denne tråden 🙈 Takk for alle svar Ts Anonymkode: 57a0b...85e Det var bra da! Og så var du antagelig stresset alt for tidlig mht om han var interessert eller ikke. Det er normalt å leve normalt også når man dater eller har blitt kjent med noen, så da er det ikke sånn at alle ønsker å sitte konstant på apper og skrive meldinger. Greit å være litt oppmerksom på det. Anonymkode: 1f26a...63a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå