Gå til innhold

Har du kjøpt deg vest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vest skal visstnok være så veldig trendy. Har du kastet deg på moten? Er vest fint?

Jeg har ingen venner som har investert i en vest, og har heller ikke kjøpt det selv. Ikke har jeg planer om det heller, men jeg føler mange butikker som skryter voldsomt av den ene vesten etter den andre. 

Anonymkode: dfa54...7bd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, kommer ikke til å kjøpe eller strikke en heller. Det plagget er virkelig noe samfunnet kunne klart seg helt uten.:jepp:

Anonymkode: ad813...0af

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har ingen venner som har investert i en vest

Man investerer ikke i klær.

• Liker 5
Skrevet

Tynn dunvest har jeg hatt og brukt i flere år, men tror ikke detblirnoen strikkevest til daglig nei.

Skrevet

Jepp, er godt å ha på når det er kaldt på kontoret :)

Anonymkode: af578...4a4

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke, for jeg har ikke en kropp som passer til vest. Men flere på jobb har, og jeg syns det er stilig.

Anonymkode: 63a3e...3dd

• Liker 3
Skrevet

Jeg har kjøpt med 3 stk: svart, blå og grå - helt perfekt plagg for meg som er en frossenpinn.😀

• Liker 2
Skrevet

Jeg har strikket meg en vest denne høsten, i likhet med veldig mange andre, ja. :)  

Den jeg strikket var av den typiske motevarianten, med pusete garn og tykke pinner. Nå har jeg lyst på flere vester, og går og ruger på planer om å strikke meg en dameutgave av de tradisjonelle herrevestene i fair isle-mønster. 

• Liker 2
Skrevet

Har flere venninner som har strikket selv. Men jeg synes ikke det er pent og holder meg langt unna.

Anonymkode: d5658...762

• Liker 3
Skrevet

Ja, det gjorde jeg for tre mnd siden. Men jeg glemmer liksom at jeg har den, så har bare brukt den 3-4 ganger. 

hva har dere under? Jeg bruker vanlig skjorte. 

Anonymkode: 5649b...b56

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, liker ikke å gå med vest. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke, for jeg har ikke en kropp som passer til vest. Men flere på jobb har, og jeg syns det er stilig.

Anonymkode: 63a3e...3dd

Har heller ikke kropp til det:( eller kanskje, hvis jeg finner en med riktig snitt, dvs at den har litt lengde.

Anonymkode: fe558...7d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vest skal visstnok være så veldig trendy. Har du kastet deg på moten? Er vest fint?

Jeg har ingen venner som har investert i en vest, og har heller ikke kjøpt det selv. Ikke har jeg planer om det heller, men jeg føler mange butikker som skryter voldsomt av den ene vesten etter den andre. 

Anonymkode: dfa54...7bd

Investere faktisk?

Har noen gamle på loftet men er ikke glad i strikkevester.

• Liker 1
Skrevet

Har mer bruk for sydvest. 

Anonymkode: f8ab3...44d

• Liker 10
Skrevet

Nei, det er ikke noe jeg bruker.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har noen gamle vester, jeg har alltid vært glad i å bruke vest, men jeg har ikke funnet noen jeg liker så langt i den nye bølgen. Om jeg er så heldig å finne noen med ønsket farge/mønster/struktur, er de enten for brede i skuldrene eller syntetiske.

Anonymkode: 02054...224

Gjest Middelmådig
Skrevet

Vest? Er det inn? 
Kan noen vise bilder?

Skrevet

Har brukt det hele tiden selvom det ikke har vært trendy 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...