AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Jeg tror kanskje jeg har fått brokk. Legen hadde ikke time før i begynnelsen av januar, så derfor blir jeg litt nysgjerrig på om noen har erfaring. Jeg kjente plutselig en hard kul nederst på magen, jeg trodde første det var tarmen for jeg måtte på do. Men så gikk det ikke over. Kulen ligger mellom navel og bikinilinjen, ca to cm over bikinilinjen. Og litt mot venstre. Etter mye googling så var ikke det det vanligste stedet. Jeg har tidligere hatt KS og laparaskopi, men har ikke noen synlig arr i det området. Den er helt klar større når jeg står, den går ikke helt inn når jeg ligger, men blir mindre. Den er hard og ikke direkte vond å klemme på, men det gjør vondt innover, akkurat som jeg da dytter på andre ting. Jeg får ikke dyttet den inn. Den er ca 5 cm i diameter. Det gjør svært lite vondt når jeg står, går, sitter ol. Gjør litt mer vondt når jeg strammer magemusklene, men det er mest ekkelt. Det svir litt da. Jeg synes det er rart at det bare plutselig kom, men jeg har ikke for vane å ta så mye på magen min, så det kan være at den har vært der lenger altså. Når jeg googler så kommer det frem at det er kun operasjon som er behandlingen, men at dette ikke gjøres for det er vondt. Og jeg kan ikke si at det gjør direkte vondt, så det er greit. Noen som har erfaring? Anonymkode: b1dee...ca2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Har ikke erfaring, men er litt redd for å få brokk selv. Har hatt laparaskopi. Er det lenge siden du hadde laparaskopi og keisersnitt? Anonymkode: af0ff...289
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ikke erfaring, men er litt redd for å få brokk selv. Har hatt laparaskopi. Er det lenge siden du hadde laparaskopi og keisersnitt? Anonymkode: af0ff...289 Ja, det er noen år siden. 13 år siden KS og 8 år siden lap. Anonymkode: b1dee...ca2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå