Imposta Skrevet 14. desember 2020 #1 Del Skrevet 14. desember 2020 Hva liker du å finne på hjemme? Skulle hatt en ny hobby jeg kan fikle med hjemme, spesielt nå under koronatider. Per nå sliter jeg med strikking pga jeg fort får vondt i hendene x) Har dere andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 14. desember 2020 #2 Del Skrevet 14. desember 2020 Matlaging. Det har du jo allerede både utstyr til og gjerne et eget rom for. Dessuten vil de andre i husstanden sette pris på hobbyen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bareine Skrevet 14. desember 2020 #3 Del Skrevet 14. desember 2020 Yoga Sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Del Skrevet 14. desember 2020 Akrylmaling. Anonymkode: a4503...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #5 Del Skrevet 14. desember 2020 Mange pusler med puslespill nå i disse korona-tider Prøvd å lære deg å hekle? Kan være lettere for hendene. Dataspill eller mobilspill. finnes då mye forskjellig! Har fått låne en switch og koser meg med Animal crossing. På mobil liker jeg små tenkespill, som Simon’s cat Crunch time og Two dots. Løs kryssord. Tenkte å kjøpe et kryssordblad til jul. Anonymkode: f7e20...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #6 Del Skrevet 14. desember 2020 Imposta skrev (18 timer siden): Hva liker du å finne på hjemme? Skulle hatt en ny hobby jeg kan fikle med hjemme, spesielt nå under koronatider. Per nå sliter jeg med strikking pga jeg fort får vondt i hendene x) Har dere andre forslag? perling? jeg holder på å lage smykke nå. Var å kjøpte noen perler p å psndu' panduro. Anonymkode: 482a1...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #7 Del Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): perling? jeg holder på å lage smykke nå. Var å kjøpte noen perler p å psndu' panduro. Anonymkode: 482a1...f8e Og du kan bake pekk peppekaker + pynting. Jeg syntes pyntig er kjempegøy selv. Laget i t omganger her og fryser ned , så har jeg i evigheter Anonymkode: 482a1...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #8 Del Skrevet 14. desember 2020 Kollasjer, maling, tegning, keramikk. Og kvinneguiden, selvfølgelig Anonymkode: 0ab97...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #9 Del Skrevet 15. desember 2020 Begynne å samle på ett eller annet. Gjerne noe gammelt og antikvarisk så du må sitte noen timer og Google på eBay hver kveld Anonymkode: 0095c...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #10 Del Skrevet 15. desember 2020 Gaming Spinning Poesi Ølbrygging Anonymkode: 308a9...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 15. desember 2020 #11 Del Skrevet 15. desember 2020 Resin Baking Gaming Rollespill, hvis du får med deg noen å spille med (funker fint over nett også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 15. desember 2020 #12 Del Skrevet 15. desember 2020 Veving eller brodering. Kanskje du kan slenge deg på gerilja broderi trenden 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå