AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Hva tar du med i din? Anonymkode: f6a04...415
Frøyamor Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Hadde med meg ekstra pute, truser, en deo, tannbørste og en joggedress til hjemreisen. Samt hentesettet til baby. Ikke hør på alle som har med seg hele leiligheten sin, du har ikke bruk for det. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Gode store truser Ammebhher Joggedress Kjole og strømpebukse (komfortabelt, typ hverdagskjole og ullstrømpebukse) Ammesinglett Toalettsaker og hygieneartikler (deo, shampo etc) Litt snacks (peanøtter, sjokolade etc) Dette blir en liten bag til meg, til baby pakker jeg i stellevesken: To bodyer To strømpebukser Smokk (Jepp, jeg kommer til å gi smokk dersom baby er veldig urolig og har stort sugebehov) Hentesett Lue Tykke sokker Ullteppe Tror dette er alt, mulig jeg har glemt noe. Bleier, bind, ammeinnlegg, purelan osv får man på sykehuset. Sist gang pakket jeg mye mer enn dette, men ble i to dager og fikk ikke brukt halvparten. Mulig jeg tar med litt mere klær til baby og meg enn det jeg har på lista her denne gang på grunn av korona. Dersom vi plutselig må bli lenger så er det greit å slippe å lage så mye styr med at noen på sykehuset må uttfor å hente ting.. Anonymkode: 7fb45...cbb
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 Har ikke pakket den enda, men med forrige hadde jeg med 3 par bukser, 2 cardigans, 3 ammesingleter, en genser, fem par sokker, fem par truser og 2 bh’er i tillegg til lader til mobilen, nettbrett, dagbok og toalettsaker (tannbørste, tannkrem, hårbørste, hårstrikker, shampo, balsam, dusjsåpe og fuktighetskrem). Hadde også med Paracet, men det ligger alltid i veska mi uansett, og den var også med sammen med lommeboka. Til baby pakket jeg med 3 bodyer, 2 strømpebukser, et par bukser, hentsettet og et ullpledd. Kjører nok samme opplegg som sist denne gangen, fikk bruk for alt Anonymkode: 0d330...d95
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #5 Skrevet 14. desember 2020 Jeg pakket aaaalfor mye i fødebagen min😆Jeg endte opp med å få bruk for: Crocs som jeg brukte i dusjen og under fødselen God og varm lang cardigan som dekket rumpa Svarte fleecetights X 2 Ammebh/ammesinglet Toalettsaker Notatbok og penn Mobillader Hårstrikker Drikkeflaske, ble så tørst av ammingen! Til babyen: Et par bodyer Babyolje og kompresser til å vaske babyen, på sykehuset hadde de ikke noen olje og kun grove papirhåndklær Klær til å ha på babyen når vi reiste hjem Anonymkode: e0d3b...97d
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 Husk innesko som er lette å ta på fra senga og inn på do. Jeg hadde masse etterrier, blødminger og smerter etter fødsel, så en løs joggebukse uten stramming på magen var gull verd. Mobillader, headset med mic sånn at du slipper å holde telefonen når du skal ringe til alle å fortelle om nufket, drikkeflaske, kladd til å ha i bilsetet når du kjører hjem, tykk cardigan (ofte varierende temperatur på sykehuset), tynn ammetopp (fikk ekstreme hetetokter når jeg amma), Anonymkode: 0664e...272
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 Sandaler som tåler dusjen. et par tskjorter ei bukse truser, sokker og et par ammebh en body, bukse og sokker til baby + hentesett Det hadde jeg i både første og andre gang, men for meg som ikke rakk å ta med fødebaggen andre gangen så gikk det også helt fint. Gikk i sykehusklær de dagene jeg var der, og reiste hjem i de klærna jeg kom i (hadde ikke mulighet til å få brakt inn tingene heller). Det Anonymkode: ed7a0...0b5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 Trengte fint lite sist, til tross for at jeg måtte være der i 5 døgn. 2 par flipflop - ett til dusjen, og ett til å gå med inne. Man MÅ gå med innesko, og greit med noe man bare kan trakke nedi 2 par joggebukser (trengte bare én, men greit med backup om man blør gjennom) 3-4 par sokker 2-3 topper 2-3 ammebh'er Ingen truser, brukte bare nettingtrusene man fikk der sist Ammepute (et must for meg, alt ble så utrolig mye lettere da mannen tok den med til meg sist) Mobillader Kindle (som jeg ikke brukte i det hele tatt sist, men får angst av å være uten) Kroppssåpe Fuktighetskrem Tannkrem og tannkost Deo Sminke (sminket meg ikke sist, men føler meg så mye bedre når jeg gjør det) Hårbørste og strikk Linser og briller Anonymkode: 26fd2...284
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 -Pysj eller annen genser/cardigan som kan kneppes opp så man kan ha hudkontakt med baby uten å fryse -Myk og god bukse som ikke strammer i livet Anonymkode: ca391...52b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #10 Skrevet 14. desember 2020 Jeg hatet nettingstrusene til barsel, så var sjeleglad jeg hadde med meg mine egne. Men det aller beste var faktisk boxeren til mannen (han hadde en i bagen i tilfelle). Ammebh og ammesinglett var nydelig, samme var egen joggebukse og en myk jeans. Egen sjampo, balsam, kroppssåpe, ansiktsvask og fuktighetskrem. Hvis det blir en neste gang skal jeg ta med en drikkeflaske/et stort glass (hater små glass). Anonymkode: 0a647...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå