Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #21 Skrevet 28. februar 2006 Vel, da får mitt innlegg gjelde den som la fram tråden på nytt. Jeg så ikke på datoen. ← Det var neppe hverken en muslim eller jødehater som dro den opp igjen, så du bør kanskje revurdere det også.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #22 Skrevet 28. februar 2006 Trodde ikke jøder heller spiste gris, jeg. Det er ikke kosher, i hvert fall
Gjest Markus i Oslo Skrevet 28. februar 2006 #23 Skrevet 28. februar 2006 Det er i hvert fall ikke rart det er krig i verden, når man ser hvordan enkelte ønsker å bli provosert og drar inn "muslimer og jødehatere" i en gammel og uskyldig tråd.
KR-øst Skrevet 28. februar 2006 #24 Skrevet 28. februar 2006 Tell til ti nesten gang, gamlefar. Kanskje verden ikke er så ille som du vil at den skal være. ← Vel, da må jeg bare beklage overfor de som måtte føle seg urettferdig behandlet av mine innlegg. Jeg så ikke på datoen på noen av innleggene, men føyde dem til andre ting som var gravd fram for anledningen. Dette beklager jeg og lover å skjerpe meg. Ellers må jeg nok si til deg, unge entusiast: verden er fortsatt mange ganger verre enn jeg vil den skal være, dessverre.
KR-øst Skrevet 15. januar 2009 #25 Skrevet 15. januar 2009 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286153 Vakkert og/eller intelligent kan det vel ikke sies å være. Men dette var hennes eget hus som hun kunne gjøre med hva hun ville. Det var verre at hun ble fratatt både hus å bosted, enn at noen som skulle få huset hennes gratis, ikke likte dekorasjonen. Endret 15. januar 2009 av KR-øst
Brunhilde Skrevet 15. januar 2009 #26 Skrevet 15. januar 2009 Men dette var hennes eget hus som hun kunne gjøre med hva hun ville. Det var verre at hun ble fratatt både hus å bosted, enn at noen som skulle få huset hennes gratis, ikke likte dekorasjonen. Ingen skulle få huset hennes, det skulle rives!
Gjest Non-Kognitivisten=) Skrevet 15. januar 2009 #27 Skrevet 15. januar 2009 Jeg ville blitt rimelig forbanna om staten hadde latt meg bygge langs svenskegrensa, og så gikk staten mot min vilje med på at huset mitt skulle gis til söta bror? Da skulle jeg hatt bra med kompensasjon for eksproprieringen. Hadde ikke holdt med en toroms på Furuset om jeg var vant til Mandal (og ikke var plaget av alle kristentullingene i sør).
Brunhilde Skrevet 15. januar 2009 #28 Skrevet 15. januar 2009 Hvorfor leser dere ikke artikkelen? Grisene i Zaifers hus er bare en symbolsk gest, ettersom israelske myndigheter har besluttet at alle bosettingene skal rives. Men tegningene viser tydelig hvor mye bitterhet man kan finne blant bosetterne, selv dem som frivillig har gått med på å flytte og mottar en pengesum i kompensasjon. Hun får penger for å flytte og ingen andre skal bo i huset hennes. Er det så vanskelig å forstå?
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #30 Skrevet 15. januar 2009 What goes around, comes around? Takk 2. verdenskrig!
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #31 Skrevet 15. januar 2009 Men dette var hennes eget hus som hun kunne gjøre med hva hun ville. Det var verre at hun ble fratatt både hus å bosted, enn at noen som skulle få huset hennes gratis, ikke likte dekorasjonen. Hvorfor dra opp en tre år gammel tråd som du tilogmed var siste person til å svare på før den døde?
KR-øst Skrevet 16. januar 2009 #32 Skrevet 16. januar 2009 Hvorfor dra opp en tre år gammel tråd som du tilogmed var siste person til å svare på før den døde? Å, var det jeg som gjorde det? Hvorfor sto den øverst på pallen da?
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #33 Skrevet 16. januar 2009 Jødene er avskyelige bedritne svin ja. Bare spør vår tidligere statsminister!
Brunhilde Skrevet 16. januar 2009 #34 Skrevet 16. januar 2009 Hvorfor dra opp en tre år gammel tråd som du tilogmed var siste person til å svare på før den døde? Det var faktisk en gjest som kom med en ganske stygg kommentar om jødene som dro opp tråden. Siden gjest ble slettet, ser det ut som om det er noen andre som har gjort det.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #35 Skrevet 16. januar 2009 Jødene er avskyelige bedritne svin ja. Bare spør vår tidligere statsminister! Snakk for deg selv du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå