Gå til innhold

Plutselig veldig kraftig mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er en 17 år gammel jente som har hatt mensen i snart 3 år. I starten var mensen veldig kraftig. Og for 3-4 måneder siden ble den plutselig veldig lett. Men så fikk jeg mensen i går, og den er veldig kraftig igjen! Hva kan grunnen til det være? Noen tips? Føler at hverdagen blir så begrensa fordi jeg blør så mye...

Anonymkode: 48ed9...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke om det er noe spesielt med akkurat deg, men mensen kan være ganske rar de første årene man har det, frem til man blir rundt 20 har jeg hørt. Blødningene kan være veldig tunge, men det er vanlig at det blir litt bedre når man blir eldre (jeg blødde alltid gjennom på natta de første årene etter menarken). Det er antakeligvis ikke noe å bekymre seg for, men kontakt legen hvis du bekymrer deg mye!

Anonymkode: 33b05...c0a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei

Jeg er en 17 år gammel jente som har hatt mensen i snart 3 år. I starten var mensen veldig kraftig. Og for 3-4 måneder siden ble den plutselig veldig lett. Men så fikk jeg mensen i går, og den er veldig kraftig igjen! Hva kan grunnen til det være? Noen tips? Føler at hverdagen blir så begrensa fordi jeg blør så mye...

Anonymkode: 48ed9...0c5

Er du seksuelt aktiv?

Anonymkode: d927f...349

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.12.2020 den 1.23):

Er du seksuelt aktiv?

Anonymkode: d927f...349

Ja, har hatt kjæreste i snart et år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...