Marisia Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Hei. Jeg vurderer å operere nesen min (fjerne "krok" på neseryggen). Jeg leser at "sluttresultatet kan bedømmes tidligst etter seks måneder, og opp til ett år etter operasjonen". Hva er grunnen til at det tar så lang tid? Jeg setter pris på alle som vil deler sine erfaringer med neseplastikk! Kjenner at jeg er litt nervøs og usikker rundt prosessen.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Nesen kommer til å være hoven de første månedene, dermed kan du ikke se resultatet. Den kommer sikkert til å se verre ut enn før når du får se den for første gang etter operasjonen, grunnet at den er så hoven. Derfor mange får helt sjokk og angrer seg rett etterpå, før nesen gradvis blir bra og til slutt forhåpentligvis slik du ønsket. Men husk på at nesen er noe av det vanskeligste å operere, og du burde egentlig dra til utlandet, typ USA, for å være sikker på at det blir gjort bra. Jeg personlig tror ikke jeg ville latt noen andre enn den kjente kirurgen Dc Nassif rørt nesen min, men det koster sikkert flesk.. Om du må begynne å rette opp en neseoperasjon så kan det hende de må hente brusk fra ribbein eller ører osv for å forme nesen, så tenk deg nøye om du. Dessuten, de fleste som har operert nesen får sånn typisk operert-nese med sånn oppstopper. Syns det er så sykt stygt når utenlandske kvinner som naturlig har litt sånn nedover-nese, får en helt annet type nese som minner mer om en gris. Og typ alle jeg har sett på YouTube osv som har operert har fått samme nesa. Anonymkode: ef608...648
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Har flere venninner som har tatt neseoperasjon og har aldri tenkt at det så bedre ut enn før. Tvert imot Anonymkode: ef608...648
Mhmjadda Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 Det er en egen, lang tråd om neseplastikk på forumet. Du finner den ved å bruke søkefunksjonen
Matas Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. - Matas, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå