AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Ikke akkurat date, men skulle blitt date idag 😅Skulle møte en fyr idag, først avlyste han og skyldte på været...det regnet. Etterpå ombestemte han seg fordi regnet ga seg 🤣, sendte en melding som jeg ikke fikk lest fordi jeg slo av tlf og var ute på løpetur. Da jeg endelig leste meldingen kom det en ny melding hvor han lurte på hvorfor jeg ikke svarte på meldingen hans....og mente at jeg sikkert brukte tida på å planlegge dater med andre menn 😂 Helt utrolig 🤷♀️ Anonymkode: 9831a...3eb 8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Hvis du søker så finner du en sånn tråd med mange morsomme historier 🙂 Anonymkode: c719e...f24 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Husker den gangen jeg skulle møte en fyr fra møteplassen som var 40+. Han så så kjekk ut og holdt seg så godt på profilbildene syntes jeg. Men da han dukket opp hadde han helt grått hår og så eldre ut en bildene 😂 Følte meg litt lurt kan man si. Det viste seg i tillegg at kjemien ikke stemte helt, så det ble med kun en date. Anonymkode: 50330...4eb 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Er noen år siden jeg fortalte her på KG. Første fyr fortalte at han var så klønete med mennesker at han lagde seg fantasiverdener i bokform, men at ingen forlag ville anta (innta?) bøkene hans. Så da solgte han kåken på beste vestkant og flytta til en liten hytte i Sverige for å leve på overskuddet... Fyr nummer to sa såvidt hei før han dro opp medlemskortet sitt i Mensa og fortalte at han har Asbergers også holdt 2 timers monolog om bl.a. tantrisk sex. Fyr nummer 3 var en dritkjekk kunstner i 40-åra som brukte mesteparten av tida si på å male miniatyrfigurer i 1-roms leiligheten hans som hverken var lufta ut, vaska eller rydda på flere år. Da sletta jeg Tinder! Og ble sammen med en kompis og 1 år etter fikk vi verdens beste sønn. Stay away from Tinder! Anonymkode: 7f7d1...129 8
Gjest Maxwell Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 Med eksen. Hun ble dritings og skreik både til meg og de som jobbet der. Det var så flaut!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Det finnes allerede en lang tråd om dette. Anonymkode: 3d4f7...a35 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er noen år siden jeg fortalte her på KG. Første fyr fortalte at han var så klønete med mennesker at han lagde seg fantasiverdener i bokform, men at ingen forlag ville anta (innta?) bøkene hans. Så da solgte han kåken på beste vestkant og flytta til en liten hytte i Sverige for å leve på overskuddet... Fyr nummer to sa såvidt hei før han dro opp medlemskortet sitt i Mensa og fortalte at han har Asbergers også holdt 2 timers monolog om bl.a. tantrisk sex. Fyr nummer 3 var en dritkjekk kunstner i 40-åra som brukte mesteparten av tida si på å male miniatyrfigurer i 1-roms leiligheten hans som hverken var lufta ut, vaska eller rydda på flere år. Da sletta jeg Tinder! Og ble sammen med en kompis og 1 år etter fikk vi verdens beste sønn. Stay away from Tinder! Anonymkode: 7f7d1...129 Jeg giftet meg nå med en veldig oppegående fyr jeg traff på Tinder og 3 unger seinere, har vi det fortsatt topp 😊 Tipper du var maks uheldig 😅 Anonymkode: 41bd4...3b5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Husker den gangen jeg skulle møte en fyr fra møteplassen som var 40+. Han så så kjekk ut og holdt seg så godt på profilbildene syntes jeg. Men da han dukket opp hadde han helt grått hår og så eldre ut en bildene 😂 Følte meg litt lurt kan man si. Det viste seg i tillegg at kjemien ikke stemte helt, så det ble med kun en date. Anonymkode: 50330...4eb Et nok ikke uvanlig å legge ut gamle fine bilder. Fant en kjenning på tinder, han hadde lagt ut 15 år gamle bilder, der han var 20 kg lettere.. hahahahaha....da var han veldig kjekk da. Anonymkode: b2ac8...eb1 1
Frøyamor Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 Han trodde vi skulle spleise på maten. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #10 Skrevet 14. desember 2020 Frøyamor skrev (23 minutter siden): Han trodde vi skulle spleise på maten. LOL. For en taper. 😂😂 Anonymkode: 47a34...8cf 2
Frøyamor Skrevet 14. desember 2020 #11 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): LOL. For en taper. 😂😂 Anonymkode: 47a34...8cf Enig. Røyste meg å gikk fra både han og regninga 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #12 Skrevet 14. desember 2020 Skulle møte noen fra tinder. Da jeg kom til huset hans, stod han utenfor med smekken åpen og tisset i busken, enda doen var sånn 2 m i fra. en annen gang da jeg var litt yngre hadde jeg datet En en stund og jeg skulle Endelig komme til han denne gangen,......lite visste jeg at han bodde med sin alkohole far i en rønne . Vi sov på en madrass på gulvet og på sofaen lå brått faren hans Da jeg våknet. Og han lå naken! Med hånden rundt tingen sin og hadde tydeligvis dratt seg selv til Oss...da vi lå sammen. Jeg smøg meg ut av rommet, tok med tingene mine og det var hade for alltid. Anonymkode: aad38...eb5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #13 Skrevet 14. desember 2020 1 hour ago, Frøyamor said: Enig. Røyste meg å gikk fra både han og regninga Du stakk fra en restaurantregning? Du vet at det er straffbart? Anonymkode: 12d0f...548
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå