AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Jeg er høyt utdannet, i god form, har god jobb og har god økonomi. Er i tjueårene enda. Bortsett fra tinder og nettdating. Hvor kan man treffe dere jenter i dag og bli kjent? For hverdagene går slik: - stå opp - jobb - gå hjem fra jobb - middag - trening - se litt tv - sove. Ganske A4-livet. Anonymkode: 8816f...63c
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 På treningssenteret? Jeg vet ikke, jeg kikker alltid litt ekstra på kjekke mannfolk når jeg trener. Vet jo at det er kleint å sjekke opp noen der, da...men det hender jeg får litt flørtende blikk fra en fyr, men så tør han ikke mer enn det 🙈 Anonymkode: 24826...5d1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Tinder hvis du er kjekk, ellers så sliter du da. Treningssenter etc er villebaresnakkelitt, spesielt om du ikke har utseende med deg. Men fritidsaktiviteter kan være en arena der menn med normalt utseende kan finne partner. Meld deg inn i noe som er sosialt, feks røde kors eller lignende. Anonymkode: b83df...178
Hippogriff Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Gjennom hobbyer som er sosiale i formen. Eller gjennom engasjement, for eksempel gjennom frivilligheten, politikk eller lignende. Der treffer man mange spennende og oppegående mennesker.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 Butikker og kjøpesenter. Gjerne skobutikker. Anonymkode: 14d93...727
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå