Gå til innhold

singel-armbånd!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hadde besøk av noen kamerater av meg fra Nederland nettopp som fortalte følgende: Det er enkelte store utesteder der nede som har begynt å selge armbånd i forskjellige farger! (Nei, ikke til veldedige formål)

F.eks. har du på deg et hvitt armbånd betyr det at du er singel og i utgangspunktet åpen for en ONS.

Dette har jeg og mine venninner fantasert om i løpet av årene - om det ville fungere å "merke" folk på utesteder slik at du ikke brukte halve kvelden på å sikle etter en som var opptatt el.l.

Hadde kanskje vært et morsomt eksperiment å prøvd dette systemet, iallefall for en kveld..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå har det jo vært greier rundt det der med singelringer, noe som vel ikke har tatt nevneverdig av, men mulig singelarmbånd er mer kult?

må bare nevne at om jeg hadde vært singel, så hadde jeg aldri kjøpt verken ring eller armbånd for å vise det. (men det var nok også ment for en litt yngre aldersgruppe en min, så det sier nok ikke så mye.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tror nok ikke jeg ville følt meg særlig høy i hatten først, men hvis jeg så at mange rundt meg også hadde slike armbånd, og det var "vanlig", da hadde jeg nok ville tatt på meg.

men sant nok som Coco Puff sier, det er liksom litt verre å ikke bli sjekket opp hvis man går med slike armbånd. Da er det VIRKELIG ingen som vil ha en! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel også noen som prøvde seg med "Singel-Nål" for en stund siden. Mener det var noe om dette på TV - men har vel ikke inntrykk av at det tok helt av nei ..

Enig at det må være utrlig pinlig å "flagge" at jeg er ledig og vil ha "noe" .. og så vil ingen ha "meg"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Det minner meg om sånn trafikklys-fest jeg var på, det var ikke morsomt å føle seg som fritt vilt fordi man var "grønn", dvs ledig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banna Bein

Dette er da noe de har tenkt på siden tidenes morgen. Forlovelsesringen og gifteringen hadde akkurat samme hensikt, og funket faktisk veldig godt før i tida, helt til han forbanna fotbalspilleren fra England, med pipestemmen begynte å gå med smykker som en middels gullsmedforretning både på trening og til hverdags så det er dønn umulig å se hvem som er ledige, opptatt eller homo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

De finnes jo allerede, disse armbåndene, de var veldig populære i barneskolen i fjor i hvert fall... Ble kalt pulearmbånd. :overrasket::fy_fy:

Aldri i livet om jeg vil merkes og gå rundt som fritt vilt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Fordi om man er singel er man jo ikke dermed tilgjengelig for "alle og enhver" som gidder sjekke deg opp? Og er man ikke singel, kan det jo være hyggelig å komme i kontakt med nye folk selv om man ikke er fri til å "bli med hjem"?

Syns dette høres bel desperat ut..

(og finner man noen interessant kan man vel bare forhøre seg om de er single eller ei, hvor mye bry kan det være egentlig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samer har brukt samme systemet en stund.. Snoren på luen ligger på en side dersom de er "frie og franke", en annen når de er gift.. ;)

Vet ikke om det å ha kjæreste teller på samme måte som gift.. Så det hjelper kanskje ikke når man er på sjekker'n.. Eller hvis samemannen er i sivil.. Hva kvinnene gjelder aner jeg ikke.. :forvirret:

Var visst flere hull i det systemet enn jeg først trodde... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Samer har brukt samme systemet en stund.. Snoren på luen ligger på en side dersom de er "frie og franke", en annen når de er gift..  ;)

Vet ikke om det å ha kjæreste teller på samme måte som gift.. Så det hjelper kanskje ikke når man er på sjekker'n.. Eller hvis samemannen er i sivil.. Hva kvinnene gjelder aner jeg ikke..  :forvirret:

Var visst flere hull i det systemet enn jeg først trodde...  :ler:

Det er jo til dels slik med bunad også. Eller har i hvert fall vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Violetta
Det ER sånn  med bunad.  Er vel hodeplagget som er forskjellen på gift og ugift!

Ja det jeg mente er at det slett ikke er alle som er så nøye med sånt lenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom også noen elektroniske duppedingser som ikke slo helt an for noen år siden; du kunne legge inn interessene dine på den, og så begynte den å lyse hvis det var noen andre i nærheten som hadde en sånn med liknende ønsker lagt inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...