Gå til innhold

Hva skjedde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er ikke så sikker på om løsningen er å stenge seksualitetsforumet for gjester. Mange spørsmål og problemstillinger kan være vanskelige å ta opp helt åpent. En eller annen form for anonymisering tror jeg derfor vi trenger.

(Finnes det mulighet i Invision Power Board for å velge "skjul min identitet i dette innlegget" for eksempel? I så fall kan det jo stenges uten å ta fra oss muligheten til å anonymisere oss ved behov.)

Desverre. Men er det mye tull her på seksualitetsforumet må vi se på en annen løsning. Forumet skal være seriøst. Snikk-snakkforum har vi et annet sted.

Synd - det kunne vært en god løsning!

Må innrømme at det er temaer jeg ikke gidder å ta opp her på grunn av gjestene, og mange tulletråder jeg ikke gidder å svare på. Ville brukt dette forumet mye mer hvis det ikke var for gjestene.

Faste, anonyme brukere er i grunnen greit - men hvordan vite at det ER en fast bruker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
men hvordan vite at det ER en fast bruker?

Er det så nøye? Blir det postet tull er det tull uansett om det er postet av en tilfeldig gjest, utlogget fast bruker, eller en innlogget fast bruker. Mener jeg. ;)

Skrevet
Er det så nøye? Blir det postet tull er det tull uansett om det er postet av en tilfeldig gjest, utlogget fast bruker, eller en innlogget fast bruker. Mener jeg. ;)

Nja... Hvis brukeren er registrert men anonym, så er det kanskje sjanse for at innlegget er seriøst? Og hvis en fast, anonym bruker stadig kommer med tulleinnlegg, så kan man faktisk klage på vedkommende. Men er enig i at tull er tull. Innloggede faste brukere hadde nok klart å skape fine diskusjoner uten masse tull.

Forresten: Hvorfor stenge bryllupsforumet for gjester, men ikke seksualitet?

Skrevet
Hvorfor stenge bryllupsforumet for gjester, men ikke seksualitet?

Vi får se hva som skjer. Ingenting er avgjort, men vi ser på saken:

Men er det mye tull her på seksualitetsforumet må vi se på en annen løsning.
Gjest Gjesta
Skrevet

Syns det er unødvendig å henge ut noen brukere uansett jeg.

Gjest seroxata
Skrevet

Godt å høre det er noen som ikke ser negativt på meg og towelie her inne ;)

Trodde ærlig talt ikke jeg var så brå i kjeften? men ok :)

Gjest gjest1
Skrevet
Vi kan jo begunne med å avgjøre om dette er tråder som hører hjemme på seksualitet, og gå i oss sjøl for å finne ut hvorfor det har blitt slik?

herremin, hvorfor kan ikke sånne tråder være på seksualitet da? må det være kjempeseriøst her hele tiden?

snikk-snakk om sex er gøy å lese! men sex skal vel ikke være det kanskje? :roll:

btw: towelie og seroxata, dere gjør kg til et bedre sted :)

Gjest seroxata
Skrevet
herremin, hvorfor kan ikke sånne tråder være på seksualitet da? må det være kjempeseriøst her hele tiden?

snikk-snakk om sex er gøy å lese! men sex skal vel ikke være det kanskje?  :roll:

btw: towelie og seroxata, dere gjør kg til et bedre sted  :)

Sex ER gøy ;)

hehe, men er ikke alle som mener det tydeligvis..

Tusen takk for skjønne ord forresten :)

Skrevet

Det er ikke så dumt at det er mulig å skrive innlegg anonymt. Når du skriver om dine innerste fantasier og hva alt du har gjort, så er det ofte greit å kunne være anonym.

Skrevet

Fint at det er snille folk her også ja :) Jeg er absolutt ikke for noe koselulledullekozeklemzeznuppa forum, men det må gå an å oppføre seg uten å fremstå som en liten drittunge som gjemmer seg bak frakken til mamma for å mumle frem noen stakkarslige "fornærmelser".

Alt folk skal irritere seg over... :roll:

Skrevet

Det som er slitsomt er at det kommer så vanvittig mye sleske kommentarer fra gjester som gjør at man mister helt lysten til å si noe om seg selv. Det at man kan være anonym er egentlig bare fint, men det blir litt misbrukt av de som bare vil slenge dritt.

Gjest Tispa ii
Skrevet

:klappe: til Caramba.

Hvis vi kan få slippe sleske gjestepostinger og heve oss over det nivået der man "lekespyr" av andres seksualitet og problemstillinger/spørsmål knytta til seksualitet blir det straks et triveligere sted å være.

Og for all del: Sex er gøy, sex uten humor er tragisk. Det må være lov å snakke rett fra levra, like mye som det må være lov å pakke budskapet inn. Det må være lov å være både ironisk, sarkastisk og humoristisk. Det må være lov å ta utgangspunkt i en debatt for å starte en annen.

-Men det er langt mellom ålreit mangfold og det inntrykket seksualitetsforumet som helhet gir nå.

Til Rosin:

Snikksnakk om sex er gøy å lese, det er jeg helt enig i, men må seksualitetsforumet være et snikksnakk-og være-ekkel-forum?

Jeg setter ikke likhetstegn mellom snikksnakk og å være ekkel, men ta bort disse to elementa og se hva som blir igjen.

Skrevet

Den som kun tar spøg for spøg og alvor kun alvorligt har forstået begge dele like dårlig. -Piet Hein.

For en tråd... vet ikke om jeg skal :ler: eller :roll:

Skrevet

Jeg tror forumet var bedre tidligere, rett og slett fordi vi hadde en del seriøse mannlige brukere her inne som var flinke til å belyse ting fra menn's synspunkter også. De var seriøse i svarene sine, og kom ikke bare med useriøse svar som at "barbering er harry" osv. Dermed lærte man noe fra og om det annet kjønn, og man kunne diskutere saklig mellom kjønnene. Kevin, Kristian 71, Lasse, Arnie, Dorian m.fl er mannelige brukere som er borte og jeg syns i hvertfall det er merkbart hvor mye dårligere forumet har blitt etter at disse forsvant fra KG.

Skrevet

snikk-snakk om sex er gøy å lese! men sex skal vel ikke være det kanskje?  :roll:

Og så kan vi ha snikk-snakk om generelle saker på generelle saker, snikk-snakk om barn og familie på barn og familie, snikk-snakk om mat på mat og frikke, snikk-snakk om økonomi på økonomiforumet osv osv.

.....

Hvorfor kan man ikke bruke snikk-snakk forumet, eller guttas rom(der snikk-snakk tydeligvis er helt ok)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...