Gjest Sprinter Skrevet 6. august 2005 #1 Skrevet 6. august 2005 Viktig spørsmål: Hva er den beste musikken å elske til, synes du? (min favoritt; Sadeness m. Enigma, den kombinerer noe sakralt og forførende på en perfekt måte, og rytmen er heeeeeelt riktig )
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2005 #2 Skrevet 6. august 2005 Kaizers - Ompa til du dør (Sorry, kunne ikke dy meg )
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2005 #3 Skrevet 6. august 2005 To live crew med face down ass up (thats the way I like to..)
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2005 #4 Skrevet 6. august 2005 Forspill: Depeche Mode - Dream On (pga et spesielt øyeblikk, har så gode assosiasjoner med denne låta ) Kosesex: Madrugada med Electric Silence skiva (klarte ikke å velge ei låt) Bang-bangsex: Må tenke mer på denne, klarer ikke helt å tenke på musikken i slike øyeblikk
Gjest Milah Skrevet 7. august 2005 #6 Skrevet 7. august 2005 Har ingen jeg. Jeg pleier sjelden å høre på musikk når jeg har sex, og skjer det så er det fordi den musikken som allerede står på ikke blir skrudd av!
Gjest lurven Skrevet 7. august 2005 #7 Skrevet 7. august 2005 liker hard sex! så det må bli sepultura
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. august 2005 #8 Skrevet 7. august 2005 Vi hørte en del på Air - Moon safari før, men nå hører vi ikke på noe
Gjest Gjest_Missy_* Skrevet 7. august 2005 #9 Skrevet 7. august 2005 Alt med Eddie Meduza er gullende godt, men favoritten over alle er "Vaför e det så skönt att knulla bakifrån".
Tekumseeh Skrevet 9. august 2005 #10 Skrevet 9. august 2005 Låta 'Let's Make It, Baby' av Bon Jovi anbefales. "Come, come, come a little bit closer, I wanna play doctor And it's getting harder, harder, harder to keep me away. I wanna taste the sweat that's runnin' off of your body Get the sheets all wet, I'm gonna make you feel na-na-na-na-naughty Let's make it baby..." Den er ikke utgitt på annen plate enn spesialutgivelsen av These Days fra 1996. Men den er å laste ned fra nettet.
Gjest Dum Perignon Skrevet 9. august 2005 #11 Skrevet 9. august 2005 (endret) Wham - Wake me up before you go-go Sex Pistols - Why does it hurt when I pee? Endret 9. august 2005 av Dum Perignon
Hu i Svingen Skrevet 9. august 2005 #12 Skrevet 9. august 2005 Viktig spørsmål: Hva er den beste musikken å elske til, synes du? (min favoritt; Sadeness m. Enigma, den kombinerer noe sakralt og forførende på en perfekt måte, og rytmen er heeeeeelt riktig ) ← Enigma er vinneren ja! Og så Danzig, da...
Donnie Darko Skrevet 10. august 2005 #13 Skrevet 10. august 2005 Enigma er vinneren ja! Og så Danzig, da... ← What she said..
Gjest SumoBryter Skrevet 10. august 2005 #14 Skrevet 10. august 2005 Elske eller ha sex... to forskjellige ting det, og har man en partner man elsker kan man bruke ham til begge deler. Ja takk begge deler. Blir nok lite musikk til sex her i huset, men å høre romantisk Jazz kan føre til magiske ting. En del favoritter fra Ella gjør det nesten umulig å la være å føle seg forelsket.
Arkana Skrevet 10. august 2005 #15 Skrevet 10. august 2005 Har ingen jeg. Jeg pleier sjelden å høre på musikk når jeg har sex, og skjer det så er det fordi den musikken som allerede står på ikke blir skrudd av! ← Samme her. Kunne ikke falle meg inn å avbryte midt i for å sette på musikk. Dessuten, jeg ville knapt lagt merke til musikken engang, når vi har sex så har vi sex.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #16 Skrevet 10. august 2005 Elske: Foreign affair med mike oldfield (også ok å høre på når man er stein) The cure: pictures of you knulle: ramstein, ive got the power med snap erik
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #17 Skrevet 11. august 2005 Sangen "Kim" av Eminem. Anbefales på det sterkeste.
Gjest Gitte Skrevet 11. august 2005 #18 Skrevet 11. august 2005 vi hører ikke på musikk vi, må evt. bli det som går på tv mens vi holder på =) Vi planlegger sjelden når vi skal gjøre det, og da står vi ikke opp for å sette på musikk... kanskje en god idé om det er andre i huset =)
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #19 Skrevet 12. august 2005 Personlig foretrekker jeg dansband: de kan gjøre underverker for det seksuelle liv. Ta f.eks. "Elsk mej før Halmstad" og " Ta mej sakta inn i din Volvo"...nydelige låter å humpe og svelge til en romantisk lørdagskveld etter Grandiosaen. Avrund gjerne med Arvingarnes "Åh, som du har gjort bort dej minsann" - pe'fect!
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2005 #20 Skrevet 13. august 2005 Britney Spears "Ooops, I did it again" er alltid fin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå