Gå til innhold

Hvor lenge chatte sammen, uten å møtes,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, chattet med ei kvinne på hotflørt et år, vi har veldig god kjemi, chatter godt,  men nå har jeg snart gitt opp etter et år, passer aldri å møtes,  foreslått flere ganger.Så nå er jeg i ferd med å gi opp henne:) ‘men det sitter langt inne:(  Har noen av dere erfaring med å chatte mere enn et år, så møtes? Har det vært verdt det?

Anonymkode: 69700...ac4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at hun er ekte? At hun ikke er en av dem som får betalt for å chatte med menn? Må du betale for siden? 

Anonymkode: 49d7b...4e9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sikker på at hun er ekte? At hun ikke er en av dem som får betalt for å chatte med menn? Må du betale for siden? 

Ja jeg betaler per melding ja,  finnes det virkelig slike sider, hun chatter flytende norsk😁 ingen tvil der

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja jeg betaler per melding ja,  finnes det virkelig slike sider, hun chatter flytende norsk😁 ingen tvil der

Ja, jobbet som chatopperatør en kort stund. Mennene trodde vi var ekte, men vi fikk betalt. Norsk side dette. 

Der måtte mennene betale for hver melding, og hver gang de foreslo og møtes skulle vi lede samtalen inn på noe annet. 

Bruk heller de store datingsidene som sukker eller match. 

Du er mest sannsynlig blitt svindlet. 

• Liker 5
Skrevet

Du har betalt for hver melding i ett år og så lurer du på om dette er svindel? Ja, det kan jeg fortelle deg at det garantert er!

Legg heller penger i en profil på Sukker, da kan du skrive med alle og der er de aller fleste ekte normale mennesker. Evt at du skaffer deg Tinder, men da er du avhengig av match for å kunne skrive.

Anonymkode: 664a1...cbb

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja, jobbet som chatopperatør en kort stund. Mennene trodde vi var ekte, men vi fikk betalt. Norsk side dette. 

Der måtte mennene betale for hver melding, og hver gang de foreslo og møtes skulle vi lede samtalen inn på noe annet. 

Bruk heller de store datingsidene som sukker eller match. 

Du er mest sannsynlig blitt svindlet. 

Ja så da er det sånn det fungerer, selskaper registert i andre land🙁 di ødelegger hele dating verden dessverre 

Skrevet (endret)

Ts, du kan si at du vil sende melding til henne via messenger eller sms hvis hun er interessert i å fortsette. 

Endret av exictence
  • Liker 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ja så da er det sånn det fungerer, selskaper registert i andre land🙁 di ødelegger hele dating verden dessverre 

Jepp! Det er helt forferdelig, jeg angrer på at jeg var en del av det. Sluttet etter to uker. Men ja, det var mange menn som hadde pratet med damer i lang, lang tid, og de betalte for hver melding de sendte. Vår oppgave var å holde dem på siden, holde samtalen i gang, aldri gi ut personalia som snap, messenger osv. Man skulle si ting som at man gjerne ville møtes, og beskrive masse seksuelle ting man ville gjøre, men man skulle alltid ha en unnskyldning klar til at man ikke kunne møtes. 

Bildene er falske, og navnene er falske, det er ikke sikkert at det er samme jente du snakker med hver gang. Vi skulle lese gjennom chatloggen og prøve å skrive så likt som mulig hver gang. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jepp! Det er helt forferdelig, jeg angrer på at jeg var en del av det. Sluttet etter to uker. Men ja, det var mange menn som hadde pratet med damer i lang, lang tid, og de betalte for hver melding de sendte. Vår oppgave var å holde dem på siden, holde samtalen i gang, aldri gi ut personalia som snap, messenger osv. Man skulle si ting som at man gjerne ville møtes, og beskrive masse seksuelle ting man ville gjøre, men man skulle alltid ha en unnskyldning klar til at man ikke kunne møtes. 

Bildene er falske, og navnene er falske, det er ikke sikkert at det er samme jente du snakker med hver gang. Vi skulle lese gjennom chatloggen og prøve å skrive så likt som mulig hver gang. 

Fikk dere penger/provisjon for hvert svar?

Skrevet

ET ÅR!? Ja, du er blitt lurt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fikk dere penger/provisjon for hvert svar?

Ikke meg du siterer, men ja. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Utrolig chill jobb da. 

Skrevet

Da er det dessverre vanskelig for menn å finne ei kvinne der ute, når det finnes så mange kyniske mennesker der ute, at det går an å ansette falske profiler🙁

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor har du betalt penger for å sende meldinger til en dame? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...