SoWhat? Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 (endret) Mine er ost i alle varianter. Og frokostsalat med agurk og tomat med pepper og salt. Og tunfisk med agurk og majones. Liker også knekkebrød med servelat og potetsalat. Glemte kokt egg! Med salt og majones. Endret 13. desember 2020 av SoWhat? 1
Brunhilde Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Jeg liker litt forskjellig, ofte avhengig av hva slags brød jeg har, men *Dansk rugbrød med grov leverpostei, bacon, sopp og rødbeter *Loff med meierismør, banan og syltetøy *Grovt brød med meierismør og kokt oksetunge Og så liker jeg saltpølse, norvegia, brunost, servelat, makrell i tomat, røkt laks, peppermakrell, reker, ja stort sett det meste, med unntak av påleggssalater. Det blir fort for fett, syns jeg. 2
SoWhat? Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2020 Brunhilde skrev (16 minutter siden): Jeg liker litt forskjellig, ofte avhengig av hva slags brød jeg har, men *Dansk rugbrød med grov leverpostei, bacon, sopp og rødbeter *Loff med meierismør, banan og syltetøy *Grovt brød med meierismør og kokt oksetunge Og så liker jeg saltpølse, norvegia, brunost, servelat, makrell i tomat, røkt laks, peppermakrell, reker, ja stort sett det meste, med unntak av påleggssalater. Det blir fort for fett, syns jeg. Det første du nevnte nå jeg prøve. Så utrolig godt ut. Mye snacks ellers der også. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Plantego med paprika toppet med agurk og bønnespirer Avocado med tomatskiver og et dryss urtesalt Hjemmelagd linsepostei med sylteagurk Skivet govegan med paprika Anonymkode: 50057...654 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 (endret) Makrell i tomat med agurk, majones og pepper. Egg og avocado. Serranoskinke med aioli. Salami med salatblad, tomat, agurk, paprika, ost og majones. Roastbiff med sprøløk og remulade. Røkelaks med eggerøre. Endret 13. desember 2020 av AthenaRavenLuna
Rant Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Spiser ikke ofte brødmat med pålegg, men når jeg først gjør det så liker jeg svært godt leverpostei med syltet agurk, egg med majones, røkelaks med purre, salami med slangeagurk, appelsinmarmelade, solbær-syltetøy, makrell i tomat med majones slangeagurk og pepper. Yummi! 1
SoWhat? Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2020 Catalina Culès skrev (4 timer siden): Makrell i tomat med agurk, majones og pepper. Egg og avocado. Serranoskinke med aioli. Salami med salatblad, tomat, agurk, paprika, ost og majones. Roastbiff med sprøløk og remulade. Røkelaks med eggerøre. Roastbiff er godt ja!
SoWhat? Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2020 Rant skrev (4 timer siden): Spiser ikke ofte brødmat med pålegg, men når jeg først gjør det så liker jeg svært godt leverpostei med syltet agurk, egg med majones, røkelaks med purre, salami med slangeagurk, appelsinmarmelade, solbær-syltetøy, makrell i tomat med majones slangeagurk og pepper. Yummi! Appelsinmarmelade på ristet brød 🙂 det er godt det! 1
TulleJenny Skrevet 13. desember 2020 #9 Skrevet 13. desember 2020 Kokt egg med salt og majones, roastbeef med potetsalat eller hvitløksdressing, Avocado og kokt egg, graddost, servelat og majones, leverpostei med majones og agurk 😋 Lite som slår godt brød med pålegg! 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #10 Skrevet 13. desember 2020 TulleJenny skrev (4 minutter siden): Kokt egg med salt og majones, roastbeef med potetsalat eller hvitløksdressing, Avocado og kokt egg, graddost, servelat og majones, leverpostei med majones og agurk 😋 Lite som slår godt brød med pålegg! Høres så godt ut men vil du ikke ha noe søtt også ?? Anonymkode: 86688...91d
TulleJenny Skrevet 13. desember 2020 #11 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Høres så godt ut men vil du ikke ha noe søtt også ?? Anonymkode: 86688...91d Mja er ikke så glad i søtt pålegg, da må det bli nugatti 😂 1
Taluno Skrevet 13. desember 2020 #12 Skrevet 13. desember 2020 Sciliana salami med majones og agurk Roastbiff eller spekeskinke med en klatt rømme Leverpostei med agurk og majones! Leverpostei med kokt egg! Hamburgerrygg med norvegia og sitronpepper 2
SoWhat? Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #13 Skrevet 13. desember 2020 Taluno skrev (4 minutter siden): Sciliana salami med majones og agurk Roastbiff eller spekeskinke med en klatt rømme Leverpostei med agurk og majones! Leverpostei med kokt egg! Hamburgerrygg med norvegia og sitronpepper Leverpostei med kokt egg? Hm Det må jeg prøve.
Taluno Skrevet 13. desember 2020 #14 Skrevet 13. desember 2020 SoWhat? skrev (18 minutter siden): Leverpostei med kokt egg? Hm Det må jeg prøve. Veldig godt 😄 Salami med kokt egg er også godt! Og glemte nevne favorittpålegg når jeg er litt bakfull! Da er det rundstykker med smøreost, cheddar, agurk, hamburgerrygg eller røkt kalkunpålegg, salat, aioli, bacon eller stekt spekeskinke, og toppes med speilegg 😄 1
Karoline1907 Skrevet 13. desember 2020 #16 Skrevet 13. desember 2020 BRUNOST, bacon, avokado, makrell i tomat, salami med majones, rekesalat, banan 2
Huffda Skrevet 13. desember 2020 #17 Skrevet 13. desember 2020 Har dere spist fersk kneip med smør, majones og salami? Det er veldig undervurdert 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #19 Skrevet 13. desember 2020 Egg og ansjos (el.røkt ørret). Roastbeef m/ remulade, løk og sylteagurk. Kylling m/ grønn pesto og mye paprika. Avocado og tomat. Omelett m/ masse grønnsaker. Peanøttsmør. Banan. Salami m/ tomat og agurk. Varmrøkt makrell m/ agurk. Sursild. Anonymkode: 0abcc...ec2 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #20 Skrevet 13. desember 2020 Et lite glass med grillet paprika og kikerter🤤🤤🤤🤤 Den var så god at jeg kunne spist rett fra glasset, sunn og vegansk. Kan ikke bli bedre🥰🥰 Anonymkode: 9b519...2e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå