Gå til innhold

Rareste plassen du har bæsjet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I heisen.

Anonymkode: 27ba1...aac

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På utetrappen til min nabo (da jeg var liten)

Anonymkode: bbae4...0c8

• Liker 1
Skrevet

I badekaret (da jeg var liten). Jeg husker det fortsatt. Det var flaut. 

Anonymkode: df4d0...13f

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke komme på så mye rart, men har hverfall bæsja på en øde øy da jeg telta der med en venninne. 

Anonymkode: ba57c...34d

Skrevet

jeg hadde akkurat fylt  18  i 1992 . Jeg og en kompis skulle vente på et tog på Oslo S nede på perrongen . Jeg fikk plutselig problemer og jeg ba kameraten holde utkik mens jeg dro ned buksa bak et skilt og dreit på perrongen . Not my proudest moment.

Anonymkode: c5c7f...e7b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Noen ganger får man bare et akutt behov og MÅ bare bæsje. Da kan man ende opp med de merkeligste plassene. 
Hvor har du gjort fra deg?

I går fikk jeg et akutt behov på vei hjem fra byen. Ingen toalett og i bysentrum. Resultatet ble å bæsje i lasteplanet på en pickup bil. 😀

Anonymkode: d1356...bfb

Hvordan klarer du ikke å holde deg? 😅

Skrevet

En vaskebøtte på hytta til en venn. Jeg sa ifra om uhellet og erstattet bøtta. Jeg har IBS og det vet han og har få sekunder iblant. Det er en grunn til at jeg har skinnseter i bilen. Han forstod heldigvis problemstillingen. Likevel ikke så stolt av det...

Anonymkode: edc8a...77e

Skrevet

India

Anonymkode: 6e949...a7a

Skrevet

Var på et utkikkspunkt og skulle se soloppgang sent oktober. ble usedvanlig bajsetrengt, så fant en liten steinkolle 3m fra utsiktspunktet, der låret jeg en imponerende laks av en fast mannebajs, den var som en halvsmeltet snickers, og en kunne se maiskorn etc funkle der som små stjerner på himmelen.

Har en kompis som er jaktgal og god på dyrespor, så jeg tok bilde og sendte til han og spurte hva slag dyr som hadde vært her, han måtte gi opp, men han spydde når jeg fortalte hvem den stolte eier var.

Etter noen minutter kom det til flere skuelystne, og da lå laksen å dampet i full skrud i den kalde morgendisen, ,alle trodde det var dyrebajs.

Anonymkode: 83d23...788

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...