AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Hvilke hunderase er din favoritt ? Det er så mange hunderaser og alle har selvfølgelig ulike preferanser. Alt fra familiehund til brukshund eller en kombinasjon. Hvilke hunderase passer deg best? 😍 Anonymkode: 7cb32...012
Lemikki Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Jaktcocker, tror jeg. Søt, funksjonell, hengiven og splitter pine gal! 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Tibbe og boxer 🥰 Anonymkode: 93494...874 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Puddel, perfekt familiehund for oss. Elsker vår milde snille nuddel🥰 Utseendemessig grand danois, dalmantimer, new foundland😝 Anonymkode: cfa7e...06c 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 Jeg skaffet meg en schæfer og kunne ikke vært mer fornøyd med valg av rase. Leken og lettrent hund. Skikkelig morsom hund med fantastisk gemytt! Har en treningskamerat som alltid er klar for tur. Fantasisk familiehund. Sønnen min har også mye glede i henne. Det er ikke en rase for alle. Man må sette seg inn i hva en slik hund krever før man skaffer seg den Anonymkode: 21f38...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Elsker Huskyer og Malamuter! Jeg foretrekker de først og fremst fordi jeg har vokst opp med det og "vet hva jeg går til" i forhold til aktivitetsnivå. Syns de er lettlærte, lojale og utrolig godt lynne. Jeg og min familie har brukt de to hunderasene til både sledekjøring, kløvbæring, skitrekking og pulktrekking. Rett og slett sterke "arbeids"jern og familiehunder i ett 😊 Anonymkode: 46a3f...317
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 Er ikke så flink på raser, men jeg liker at hunder har litt størrelse. De små «rottene» er jeg ikke særlig begeistret for. Tenker da på de veldig små. Ikke småhunder som faktisk er fine, og ser ut som en hund. Liker veldig godt border collie og golden retriever. Pga størrelse, pels, lynne, og fint ansikt. Liker også godt de der som ligner på trekkhund. 😍😍😍 Anonymkode: 48c5d...a00
Tabris Skrevet 13. desember 2020 #8 Skrevet 13. desember 2020 Det som er min drømmerase for tiden er Groenendael fra brukslinjer. ❤️
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #9 Skrevet 13. desember 2020 Har alltid ønsket meg en brukshund. Vil jobbe med hunden. Har nok ikke helt visst hva slags type hund jeg ville ha, eller bruke den til. Nå har vi en fuglehund. Mannen er jeger og valgte den rasen. Og den kan brukes til mye! Elsker setter rasen, og kan ikke se for meg at jeg noen gang kommer til å ha noe annet. Hunden brukes på jakt og blir trent til det. Men jeg har lyst på en "egen" hund i samme rase som skal brukes i blodspor. Har hørt at de kan egne seg til dette, om man trener på dette tidlog og ikke fokuserer så på jakt. Han vi har nå har god nese. Venter bare på rett kull. Anonymkode: 89c0a...09d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå