Gå til innhold

Feber uten andre symptomer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva kan det være? Tenåringen fikk plutselig feber i dag uten andre symptomer. Må testes på for korona på mandag om hun fortsatt er syk, men hva annet kan det være? Noen som har opplevd feber uten andre symptomer?

Anonymkode: d3164...e35

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva kan det være? Tenåringen fikk plutselig feber i dag uten andre symptomer. Må testes på for korona på mandag om hun fortsatt er syk, men hva annet kan det være? Noen som har opplevd feber uten andre symptomer?

Huff. Har selv vondt i halsen og tett nese 

Anonymkode: 3b8e4...d39

Skrevet

Ja, da jeg hadde kyssesyken som tenåring så var feber eneste symptom. Varte en uke hvor jeg følte meg fin på dagtid, men hadde feber med noe slapphet på kveldstid/netter. 

Anonymkode: 295ad...73c

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, da jeg hadde kyssesyken som tenåring så var feber eneste symptom. Varte en uke hvor jeg følte meg fin på dagtid, men hadde feber med noe slapphet på kveldstid/netter. 

Anonymkode: 295ad...73c

Ja, har vært inne på tanken at det kan være kyssesyken. Hun har fortsatt ingen andre symptomer i dag. 

TS

Skrevet

Har hatt kun feber som har vart endel dager, uten andre symptomer, dette har jeg hatt to ganger ila 3- 4 år. Det går an det og :)

Anonymkode: 77288...c2c

Skrevet

Hvorfor venter du til mandag med å teste? Feber er jo det vanligste symptomet på corona.

Skrevet
prt90 skrev (5 timer siden):

Hvorfor venter du til mandag med å teste? Feber er jo det vanligste symptomet på corona.

Fordi det ikke er mulighet for å teste før.

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har hatt kun feber som har vart endel dager, uten andre symptomer, dette har jeg hatt to ganger ila 3- 4 år. Det går an det og :)

Anonymkode: 77288...c2c

Ja, det går sikkert ann. Har nesten ikke vært borti det tror jeg, annet enn når barna var veldig små evt. Får håpe det er noe slik hun har.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ville testet om man får feber. Kun litt snue føler jeg ikke er nok «korona symptom» til å teste. Men feber, da er det noe på gang i hele kroppen, og med tanke på jul ol. er det da bedre å teste.

Anonymkode: 5475e...112

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ville testet om man får feber. Kun litt snue føler jeg ikke er nok «korona symptom» til å teste. Men feber, da er det noe på gang i hele kroppen, og med tanke på jul ol. er det da bedre å teste.

Ja, hun skal teste seg i morgen. Jeg bare håper at dette er noe annet grums hun har dratt på seg. Er så rart med bare feber liksom.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, hun skal teste seg i morgen. Jeg bare håper at dette er noe annet grums hun har dratt på seg. Er så rart med bare feber liksom.

TS

Noen jeg kjenner, et par, hadde feber, skikkelig fæl hoste (altså nesten sikker på st det var korona), satt dypt i halsen, begge to testet seg, og ingen korona.

Man blir fortsatt «høstsyk» selv om korona er en ting :) Det er viktig å ikke glemme at selv om vi med all hygiene holder mye sykdom borte. Så blir vi fortsatt syke. Håper at det går bra og at det ikke er korona 💙

Skrevet

Jeg har tidligere fått kun feber av stress, men så tåler jeg dårlig stress da. 

Anonymkode: a37aa...502

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...