Gå til innhold

Kysse på tredje date?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hatt to lange og hyggelige dater, med klem når vi møttes og dro. Mye flørt på chat. Skal møtes nå for tredje gang, og har litt lyst til å se om litt kyssing får opp spenningen. 

Er det ok å initiere det på tredje daten?

Anonymkode: d69ad...2e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig.

Anonymkode: aa23b...14f

Skrevet

Ja. Hvorfor i all verden ikke?

Anonymkode: 5998d...6e5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Hvorfor i all verden ikke?

Anonymkode: 5998d...6e5

Dårlig erfaring med å gå for fort frem, skremte en tidligere date med å kysse på andre daten....

ts

Skrevet

Veel... jeg tror ikke jeg hadde hatt en tredje date om han ikke hadde kysset meg før. Da hadde nok ikke kjemien vært der for min del. Jeg trenger fysisk oppmerksomhet. Er det en hjemmedate ville jeg ha forventet et kyss på 1. eller 2. date, er det på restaurant/bar, ville jeg forventet et mindre kyss ved endt date. 

Anonymkode: 9818a...cbb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veel... jeg tror ikke jeg hadde hatt en tredje date om han ikke hadde kysset meg før. Da hadde nok ikke kjemien vært der for min del. Jeg trenger fysisk oppmerksomhet. Er det en hjemmedate ville jeg ha forventet et kyss på 1. eller 2. date, er det på restaurant/bar, ville jeg forventet et mindre kyss ved endt date. 

Sånn har jeg vært egentlig også, men han jeg datet sist følte det gikk for fort fram og at jeg pushet det. Har derfor vært mye mer forsiktig med dem jeg har datet etter det...

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sånn har jeg vært egentlig også, men han jeg datet sist følte det gikk for fort fram og at jeg pushet det. Har derfor vært mye mer forsiktig med dem jeg har datet etter det...

Håper det klaffer og blir kyss på neste date, lykke til 👍

Anonymkode: ba3ea...2a8

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Er helst det jeg også synes, men mange kvinner blir sinna og mener det er for tidlig.

Anonymkode: 1c88b...07e

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hjemmedate på første date?? Nei takk fra meg.

Anonymkode: aa23b...14f

• Liker 2
Skrevet

Jeg innser at fok er forskjellige, og det en synes er normalt synes en annen er for tidlig. Så det er jo ikke noe fasit på dette. I min alder er hjemmedate på 1.date ikke så vanlig. I så fall betyr det sex. Mens hva som skjer fra 2. date og videre er litt ulikt. Noen går turer og snakker i 6-7-8 dater, mens andre setter opp farten etter 2.date. Jeg er nok litt mer av siste type, som gjerne ønsker å øke aktiviteten litt etter å ha møtt hverandre på tur og kaffe to-tre ganger😁

ts

Skrevet

Chatta mye først, og hadde sex på første date

Anonymkode: 86bd6...adb

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Chatta mye først, og hadde sex på første date

Anonymkode: 86bd6...adb

Det er helt uaktuelt for meg, jeg trenger å bli litt kjent først. Ønsker å ta det trinn for trinn.

ts

Skrevet

Høres tidlig ut. Jeg hadde valgt å ha litt is i magen.

Anonymkode: 5c4ac...aa2

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Høres tidlig ut. Jeg hadde valgt å ha litt is i magen.

Anonymkode: 5c4ac...aa2

hvor lenge tenker du å vente da? Begynner jo å bli litt tiltrukket av denne mannen....

Skrevet

På høy tid🙂

Anonymkode: e30ba...bbb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På høy tid🙂

Anonymkode: e30ba...bbb

Men fint å vente litt også egentlig! Blitt litt kjent først.

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Men fint å vente litt også egentlig! Blitt litt kjent først.

ts

Men herregud da! Først vil du få opp farten, så vente litt. Ta det som det kommer og kjenn på stemningen. Er ingen regler på dette med date som passer for alle. 

Anonymkode: 3d53c...1e2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men herregud da! Først vil du få opp farten, så vente litt. Ta det som det kommer og kjenn på stemningen. Er ingen regler på dette med date som passer for alle. 

Anonymkode: 3d53c...1e2

Ja, tidligere erfaring med at jeg pushet ting har vel gjort meg usikker, og kjenner at jeg ikke lenger klarer å tolke signaler på at vi går fort eller raskt fram.

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, tidligere erfaring med at jeg pushet ting har vel gjort meg usikker, og kjenner at jeg ikke lenger klarer å tolke signaler på at vi går fort eller raskt fram.

ts

Problemet er at du prøver å tilpasse deg ut fra tidligere erfaringer, og ikke tilpasse deg til situasjonen her og nå. Du kan ikke forvente at alle nye mannfolk tenker og reagerer likt. 

Anonymkode: 72cc8...e88

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Problemet er at du prøver å tilpasse deg ut fra tidligere erfaringer, og ikke tilpasse deg til situasjonen her og nå. Du kan ikke forvente at alle nye mannfolk tenker og reagerer likt. 

Anonymkode: 72cc8...e88

Nei, det er nettopp det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...