Gå til innhold

Blokkert e-post

Fremhevede innlegg

Skrevet

For å begynne fra starten, så skulle jeg inn på en gammel konto som jeg har på origin. Der har jeg sims4 med noen ekstra pakker. Vil veldig gjerne inn på denne kontoen, men problemet er at jeg ikke husker passordet. Et annet problem er at e-posten på denne kontoen er en som jeg ikke har brukt på mange år, så jeg kommer ikke inn på den så jeg kan tilbakestille passordet til origin. 

Så prøvde jeg å logge meg inn på den e-posten likevel, håpet å kunne huske passordet jeg brukte på den. Lyktes ikke. Trykket på tilbakestilling av passord, og så at den er linket mot en annen e-post-konto jeg har brukt tidligere.

Så da prøvde jeg å logge inn på sistnevnte e-post, men der fikk jeg beskjed om at e-posten var blokkert fordi noen (meg) hadde skrevet passordet feil for mange ganger. Men det stod jo at jeg kunne tilbakestille passordet med alternativ e-post eller telefonnummer. Så jeg gjorde dette. Fikk opp kode på mobilen, skrev den inn, satte nytt passord og alt var bra. Så prøvde jeg å logge inn på e-post 2 med det nye passordet, men det stod fortsatt at det var blokkert. Forstår ikke helt hvorfor de har alternativet om å tilbakestille hvis det likevel ikke skal virke. 

Så for å komme inn på origin så må jeg først inn på en gammel blokkert e-post, så på en enda eldre e-post, for å da kunne tilbakestille passorde til origin der. Etter det kan jeg nok endre e-posten min inne på origin-kontoen, så jeg slipper dette tullet. 

Spørsmålet er vel, er det noen som har klart å åpne en blokkert e-post-konto hos microsoft? Eller er det egentlig tapt sak? 

Jeg har laget en ny konto på origin, men har jo ikke giddet å kjøpe pakker der.  Søkte etter den gamle kontoen der inne via e-post for å være sikker på at det var riktig, og det var det. Så det er i det minste sikkert..

Tusen takk til alle som tar seg tid til å lese og svare på det surret her!

Anonymkode: 21c12...e89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...