AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Har pratet med en mann jeg har kjent i flere år, men pga corona har vi ikke møttes siden vi begynte å snakke mer i oktober. Håper det skal vare til ting åpner og vi kan dra på en date. I begynnelsen virket han veldig interessert. Han har tidligere avvist meg, og da droppet jeg han umiddelbart, og det angret han tilsynelatende på og forsøkte hardt å få til kontakt mellom oss. I en måned viste han masse interesse, men de siste par ukene har det dabbet av. Han tar nesten aldri initiativ, men når jeg sender han melding er han blid, vennlig, og svarer alltid selv om det ikke er så mye å svare på. Jeg er usikker på om han begynner å føle at vi er mer venner, og at han har mistet interessen, eller om han er usikker på hvor han har meg ettersom jeg ikke har nevnt noe mer om date. Han sender nattameldinger, spør hvordan dagen min har vært osv, men kun dersom jeg tar kontakt først! Føler rett og slett jeg "maser". Hvis det er noe han vil fortelle venter han alltid til jeg tar kontakt først, og da sender han det han kunne sendt mye tidligere. Hadde vært mye enklere om vi kunne møtes, og jeg tør ikke foreslå noe når jeg ikke vet hvor jeg har han og han har avvist meg tidligere. jeg tror ikke det er andre damer involvert, tror nesten bare han prater med meg. Har vurdert om han kanskje har begynt å slite litt med depresjon, fordi han har isolert seg helt lenge, tror ikke han har møtt venner og familie siden første uka i november. Råd? Anonymkode: 1ff40...0c1
semperflorens Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Slutt å sende han meldinger og se om han tar kontakt. 7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 semperflorens skrev (1 minutt siden): Slutt å sende han meldinger og se om han tar kontakt. Forsøkte det, og da hørte jeg ingenting. Men når jeg tok kontakt igjen virket han veldig glad for å høre fra meg. Han har dessverre tidligere uttalt at han er litt sånn som er for usikker til å ta kontakt, ofte legger ballen i den andres hender osv. Anonymkode: 1ff40...0c1
semperflorens Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forsøkte det, og da hørte jeg ingenting. Men når jeg tok kontakt igjen virket han veldig glad for å høre fra meg. Han har dessverre tidligere uttalt at han er litt sånn som er for usikker til å ta kontakt, ofte legger ballen i den andres hender osv. Anonymkode: 1ff40...0c1 Hvor lenge lot du det gå? Høres ut som at det eneste du kan gjøre er å spørre deg selv om du er villig til å være den som alltid tar kontakten i dette forholdet. Hvis du synes det er verdt det, er det bare å fortsette. Hvis du ikke synes det er greit, og det virker ikke sånn når du skriver om det her, ville jeg droppet det. Finnes mange bra menn der ute som faktisk tar kontakt når de er interessert i noen. 4
Mona123 Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Orker du dette? Bare tenk over det. Uten å gjøre noenting får han deg til å stille spørsmål og være usikker. Han har jo før bevist at han faktisk kan være på og ta kontakt. At han ikke gidder nå blir for dumt. Uansett hva grunnen er synes jeg ikke han er ikke verdt det. Finnes flere menn det ute som helt sikkert ikke vil få deg til å føle slik. 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 @semperflorens Vil ikke ha bare hvem som helst som tar initiativ, liker han veldig godt og kan se for meg en fremtid med han, men blir usikker på hva han ser i meg. @Mona123 Det er vel ikke helt uvanlig å være usikker i datingstadiet? Lurer bare veldig på hva dette skyldes Anonymkode: 1ff40...0c1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 Han får et veldig selvtillitsboost hver gang du tar kontakt. Du klarer liksom ikke å gi slipp, og han kan føle seg spesiell. Så virker han veldig på. Så blir det stille. Helt til du tar kontakt. Og da er det pån igjen. Anonymkode: b6ced...cb4 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #8 Skrevet 12. desember 2020 Alder på denne mannen? Hvordan kan du vite han ikke har andre? Ville ikke giddet. Hvilke relasjon har dere? Sex? Anonymkode: 915d1...5d5 1
Mona123 Skrevet 12. desember 2020 #9 Skrevet 12. desember 2020 Det er ikke uvanlig å være usikker, men dette er jo faktisk så mye at det går utover deg. Han ser jo ikke at denne måten han er på påvirker deg negativt - han har jo en gang mistet deg og greide å skjerpe seg. Han er nok ikke nok interessert. Men si hvis det faktisk er at han er interessert. Burde han ikke egentlig heller jobbe med seg selv enn å date? Han høres bare ut som en slitsom fyr.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #10 Skrevet 12. desember 2020 Dere kan vel treffes selv om det er korona? Møtes ut og gå en tur? Anonymkode: dd1ce...530 3
Måneskinn Skrevet 12. desember 2020 #11 Skrevet 12. desember 2020 Men du har kjent han over flere år.. da burde det vel ikke være noe problem å være litt mer direkte? Men umiddelbart når jeg leser dette så tenker jeg at du drar lasset alene. Han vil jeg tippe er en som søker bekreftelse og har deg som gir han det ved meldinger. Det er flust av disse som bare vil ha noe teksting i ny og ne uten noe mer. Og en som ikke vil møtes og ikke tar kontakt og ikke gir noe særlig av seg selv.. vel, jeg tror ikke det er så mye å hente. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå