Gå til innhold

Korona smitte på skolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

En forelder med påvist korona skjønte ikke svaret, sendte barna på skolen. Først noen dager senere blir de ringt  opp fra smittesporingsyeamet da barna gikk hjem. Her må da folk få muntlig beskjed samme dag? Mitt barn som går i denne klassen og jeg tester i morgen.  Han har ikke symptomer, men det har jeg. Tester ikke de andre barna før vårt svar foreligger, men holder de hjemme.

Kjenner jeg blir litt oppgitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i landet er dette?

• Liker 1
Skrevet
stan skrev (1 time siden):

Hvor i landet er dette?

Viken, nær Oslo.

Skrevet
zemer skrev (4 timer siden):

Viken, nær Oslo.

Uffda.

Ikke bra, det er jo nettopp redsel for noe slikt at mange vurderer å holde ungene sine hjemme de siste dagene før jul.

• Liker 1
Skrevet
zemer skrev (5 timer siden):

En forelder med påvist korona skjønte ikke svaret, sendte barna på skolen. Først noen dager senere blir de ringt  opp fra smittesporingsyeamet da barna gikk hjem. Her må da folk få muntlig beskjed samme dag? Mitt barn som går i denne klassen og jeg tester i morgen.  Han har ikke symptomer, men det har jeg. Tester ikke de andre barna før vårt svar foreligger, men holder de hjemme.

Kjenner jeg blir litt oppgitt.

Skjønte ikke svaret? Hva mener du? 
Er denne forelderen tilbakestående?

Skrevet
The Kavorka skrev (57 minutter siden):

Skjønte ikke svaret? Hva mener du? 
Er denne forelderen tilbakestående?

De er dårlig i norsk. Bruker tolk på skolen.  Sto påvist korona , tror de hadde skjønt det om det sto positivt på korona.  Ta heller smittevern teamet som bruker to dager på å ringe de.

• Liker 2
Skrevet
stan skrev (1 time siden):

Uffda.

Ikke bra, det er jo nettopp redsel for noe slikt at mange vurderer å holde ungene sine hjemme de siste dagene før jul.

Om jeg er smittet stenger vi ned en operasjon avd.  Skjønner ikke hvorfor de i smitteverns teamet ikke er raskere.

• Liker 2
  • Opprett ny...