Gå til innhold

melboost sin emojibruk

fruktnøtt

Anbefalte innlegg

Eg vart mållaus når eg såg Stine Melbø sin instastory i går kveld, fredag 11. Desember. Eit bilete av, mest truleg, Molde by ved nattestid. Biletet var tatt på ein terrasse, og som tekst skriv ho "Blir aldri lei". Det som tok pusten frå meg, var at ho avslutta med emojien 😏

Det kan eg vel ikkje ha vore aleine om å reagere på? 

Er det verkeleg slik at vår alles podcastprinsesse (under Dronning Linnéa) har litt for korte sosiale antenner til å forstå at denne emojien VED INGEN høve skal brukast i offentlege mediar? Sjølvsagt med mindre det er i ein sarkastisk setting, eller på andre måtar er eit tilleggsmiddel ved noko humoristisk. Eg veit rett og slett ikkje om eg kan slå meg til ro med at eg, kvar måndag, "i ja kor lenge e det no, tre år elle nokka slikt? Ja samma det" har sete å høyrt på ei som ikkje ein gong kan å bruke emojies, OG EG HAR TATT HO FOR GOD FISK.

Eg håpar, både for min eigen del, men óg for andre, aller mest Stine sjølv, at det der var eit merkeleg forsøk på å vera morosam, at det var ei intern greie, eller at ho rett og slett valgte det smilefjeset PÅ KØDD. 

Som ein veldig god venn av Kvinneguiden, treng eg å få oppklaring i dette SPORENSTREKS. Er melboost kåt på solnedgong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig nynorsk, grammatikkfeil og overdreven bruk av Caps Lock - og du mener at vi skal ta DEG seriøst? 😏

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fruktnøtt skrev (På 12.12.2020 den 8.35):

Det kan eg vel ikkje ha vore aleine om å reagere på? 

Jo, det tror jeg faktisk 😏

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/13/2020 at 1:09 PM, odipodis said:

Dårlig nynorsk, grammatikkfeil og overdreven bruk av Caps Lock - og du mener at vi skal ta DEG seriøst? 😏

Kva du vel å ta seriøst eller ikkje skal du få bestemme heilt sjølv! Men at eg skriv dårleg nynorsk stemmer nok ikkje heilt. Om det her var ein master i norsk, og du var sensoren min skulle eg heller tatt det til meg. Heldigvis er dette kun humorbasert tidsfordriv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...