AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Har flere spørsmål til dere flittige Kindle brukere. Hvilken kindle kan man justere til gult istedenfor hvitt lys? Altså sånn at det blir bok farget og ikke kritthvit om dere skjønner. Er dette kun mulig på den dyre? Kan man markere tekst på en Kindle, og hvilke modeller gjelder dette? Noen som har lest pensum aka skolemateriell med Kindle? Hvordan var denne opplevelsen? Kan jeg laste inn lydbøker også, eller er det kun ebøker? Anonymkode: 8b7b4...b43
Rumle Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Jeg har paperwhite og har ikke funnet noen mulighet for å justere fargen der i alle fall, men mulig den jeg har er litt gammel. Jeg bruker ellers kindle-appen på mobilen en del også, er veldig fornøyd med den, der bruker jeg bare gul/beige bakgrunn.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Rumle skrev (1 minutt siden): Jeg har paperwhite og har ikke funnet noen mulighet for å justere fargen der i alle fall, men mulig den jeg har er litt gammel. Jeg bruker ellers kindle-appen på mobilen en del også, er veldig fornøyd med den, der bruker jeg bare gul/beige bakgrunn. Hmm. Kanskje jeg må gå for en Kobo istedet 🤔 Anonymkode: 8b7b4...b43
Rumle Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hmm. Kanskje jeg må gå for en Kobo istedet 🤔 Anonymkode: 8b7b4...b43 Du kan sikkert velge det på nyere modeller da Jeg er uansett veldig fornøyd med den jeg har, bare så det er sagt 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå