Gå til innhold

Når er man ferdig med exen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er varsellamper for at man ikke er ferdig? 

Hva er "grønt lys" for at man er ferdig?

Svar gjerne om det er barn i bildet eller ikke. Med barn må man jo ha en viss relasjon videre... 

Anonymkode: ffdf7...85c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1) Når man hele tiden tenker på h*n, lurer på hva vedkommende driver med, vil ta kontakt og kjenner på et savn

2) når man ikke kunne brydd seg mindre om hva exen driver med og hvordan h*n har det

• Liker 4
Skrevet

1. Når du savner personen og vil være nær den personen. 

2. Når du kan tenke deg den personen i en ny relasjon uten å bry deg. Ikke engang trenger å vite hvem hun/han er. 

Anonymkode: 656cb...42b

Skrevet

Når man ikke bryr seg om at han har fått ny dame

Skrevet

Når en stivner og får høy puls over å høre om hans nye liv og nye dame. Hvorfor føles det sånt? Jeg vil jo ikke ha han. 😥

Anonymkode: 1cd38...728

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når en stivner og får høy puls over å høre om hans nye liv og nye dame. Hvorfor føles det sånt? Jeg vil jo ikke ha han. 😥

Jeg opplever det samme, savner han egentlig ikke, og jeg vil ikke ha han, samtidig så vil jeg ikke at han skal ha dame 🤷‍♀️

Anonymkode: 47342...547

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg opplever det samme, savner han egentlig ikke, og jeg vil ikke ha han, samtidig så vil jeg ikke at han skal ha dame 🤷‍♀️

Vanlig det. Man unner ikke eksen å gå videre. 

Anonymkode: 85bd8...1d4

• Liker 1
Skrevet

Jeg unner exen å gå videre. Håper han har fått seg en romanse eller to - det hadde han hatt godt av. Men jeg vet at jeg vil bli sjalu når jeg får vite at han har ny dame. 

Jeg bryr meg jo om ham etter mange år, og barn, sammen. Men jeg vil ikke ha ham tilbake! Jeg er dritt lei ham og har det helt topp uten ham. Det er et par år siden vi gikk hvert til vårt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Samme her. Unner han ikke noe godt pga han var ikke grei med meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg unner exen å gå videre.... Men jeg vet at jeg vil bli sjalu når jeg får vite at han har ny dame. 

Jeg håper eksen får seg ny dame, så han slutter å legge seg etter meg lenge etter at han slo opp. 

Anonymkode: 85bd8...1d4

Skrevet

Det er vel ikke et krystallklart "grønt lys" som gjelder i alle tilfeller. Men det jeg ser etter er det samme som jeg selv viser når jeg er ferdig med noen, og det er en nøkternhet. Man dyrker hverken hat eller lengsel. 

Så i en mann så vil jeg forvente at han snakker om og tenker lite på henne, ikke har grunn til å ta kontakt eller følge med på hva hun driver med, og i den grad vi snakker om henne eller forholdet, så er det på en ganske konstruktiv måte. 

Det at en mann snakker nedsettende eller stygt om eksen er også et rødt flagg i mine øyne. 

• Liker 2
Skrevet

Når du våkner til meldinger om at eksen har oppdatert status til nytt forhold på Facebook, og du ikke kunne brydd deg mindre. Gosj, det var godt å kjenne på – nydelig start på dagen! 🤩

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...