Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har dere noe regler rundt antall tråder man har lov til å starte? Er en bruker som har startet 67 tråder på de 14 dagene vedkommende har vært medlem. Det er litt vel drøyt...

Endret av SamusAran
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antall tråder noen starter, kan da umulig spille noen rolle?

Da skulle jeg heller ønske at det gikk an å sjekke sannhetsgehalten i innleggene før man får lov til å poste...

Skrevet
Teatrica skrev (Akkurat nå):

Antall tråder noen starter, kan da umulig spille noen rolle?

Da skulle jeg heller ønske at det gikk an å sjekke sannhetsgehalten i innleggene før man får lov til å poste...

Selvfølgelig spiller det noen rolle. Forumet overøses av liknende tråder med de samme tøysete problemstillingene.

• Liker 4
Skrevet
SamusAran skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig spiller det noen rolle. Forumet overøses av liknende tråder med de samme tøysete problemstillingene.

Ja nettopp - og der derav mitt ønske om å kunne sjekke hvor reelle innholdet i innleggende faktisk er... Det er innholdet som er problemet, ikke antallet. 

• Liker 3
Skrevet
Teatrica skrev (5 minutter siden):

Ja nettopp - og der derav mitt ønske om å kunne sjekke hvor reelle innholdet i innleggende faktisk er... Det er innholdet som er problemet, ikke antallet. 

Det er gjerne en korrelasjon med antall og innhold da.

Skrevet
SamusAran skrev (7 minutter siden):

Det er gjerne en korrelasjon med antall og innhold da.

Det kan nok som oftest stemme det - men siden det ikke nødvendigvis er det, så vil det være unaturlig å sette en grense på det...

Skrevet

Hei.

I utgangspunktet har vi ingen begrensninger for antall tråder man kan starte. Om en bruker starter et stort antall tråder om samme tema vil vi kunne vurdere brukeren etter følgende regel:

Sitat

* Spam eller tulleinnlegg. Brukere som driver med dette kan bli sperret uten varsel og trådene kan bli fjernet. Misbruk av taggefunksjonen regnes som spam.

Edie, adm.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...