Gå til innhold

Alex Og Aune på tv 2 sumo

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det flere som har fått med seg (mini)serien på tv 2 sumo hvor Alex Rosén og Aune Sand skal bli bedre kjent? De møttes jo opprinnelig på Torpet ifbm Farmen kjendis, og fikk såpass god tone der at de ønsket å bli bedre kjent. Dette gjør de ved å reise til Bleik på Andøya i Nord-Norge. 

Noen andre her som også følger med?

Endret av Janzypants
  • 1 måned senere...
Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet

Å det vil jeg få med meg :) Digger Aune  og Alex er jammen ikke verst han heller :)  

• Liker 1
Skrevet

Syns de virker som en bra match!

Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet

Jeg drar opp denne igjen, for nå har jeg kommet halvveis i serien og jeg er forelsket! 

For en liten perle denne serien er! Anbefales, ihvertfall hvis man liker Alex og Aune. De har en utrolig kjemi de gutta der. 

Bleik er nydelig, for et sted. Kunne virkelig tenkt meg å dra dit en gang. Så heldige de er de som bor sånn. 

• Liker 2
Skrevet

Liker dem, men i denne serien ble de bare slitsomme...

Anonymkode: cac30...036

Skrevet

Takk for tips! Har hørt om serien for jeg hører på Alex sin podcast, og nå har jeg funnet den fram på Altibox appen, men men må starte på episode 9 da, for de første er ikke der... håper det går det og!

Anonymkode: c0ffd...988

Skrevet

Alex er vanligvis litt mye, også Aune, men tar de den helt ut også i denne serien, eller er det noe dempet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...