AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Tror ikke jeg dør eller det er noe alvorlig, altså! For ca tredve minutter sida hadde jeg migrenelignende hodepine - altså vondt i øynene, følelsen av at øynene skal poppe ut og lyssensitivitet og litt forvirring. Jeg har kjent migrene, så slukket lyset og prøvde å slappe av. Så bare gikk det over, og det pleier ikke å skje. Når jeg så meg i speilet, så jeg at øynene mine er veldig røde, som om mesteparten av blodkarene har sprukket. Dette trenger selvfølgelig ikke ha noen sammenheng med hodepine, det er godt mulig jeg bare er allergisk mot ett eller annet. Er det noen som har opplevd noe lignende? Er det grunn til å ringe fastlege imorgen? Har ikke særlig vondt i hodet nå, men øynene føles litt såre. Er ganske sikker på at jeg ikke har gnidd meg i dem. Eventuelt tips/råd mot røde øyne? Hadde egentlig tenkt meg på julegaveshopping imorgen, men har ikke spesielt lyst til det når jeg ser ut som en demon. Anonymkode: 048a9...9ed
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Google uveitt, regnbuehinnebetennelse og se om det passer. Anonymkode: 32477...997
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå