AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Jeg kan forstå at det skjedde for 10-20 år siden, men er det virkelig noen som glemmer telefonen sin hjemme nå om dagen? Er ikke det litt som å glemme å ta på seg bukser før man går på jobb? Teoretisk mulig, men lite sannsynlig. Anonymkode: 29069...233
Hannah80 Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg kan forstå at det skjedde for 10-20 år siden, men er det virkelig noen som glemmer telefonen sin hjemme nå om dagen? Er ikke det litt som å glemme å ta på seg bukser før man går på jobb? Teoretisk mulig, men lite sannsynlig. Anonymkode: 29069...233 Klart det går an:) Av og til så "glemmer" jeg den hjemme med vilje også, hvis jeg skal på butikken eller bare ut å gå tur. 2
Rant Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Om jeg bare skal ut en tur eller på butikken glemmer jeg ofte telefonen. Hvorfor mener du man trenger den? Før fantes det ikke mobiltelefon, og man var utilgjengelig om man ikke var hjemme eller i en telefonboks - verden gikk rundt. Det er ikke det samme som å gå uten bukser og fryse halvt ihjel. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Rant skrev (6 minutter siden): Om jeg bare skal ut en tur eller på butikken glemmer jeg ofte telefonen. Hvorfor mener du man trenger den? Før fantes det ikke mobiltelefon, og man var utilgjengelig om man ikke var hjemme eller i en telefonboks - verden gikk rundt. Det er ikke det samme som å gå uten bukser og fryse halvt ihjel. Har skritteller på tlf, så den må med! Anonymkode: 5351c...21d
Hannah80 Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 Rant skrev (8 minutter siden): Om jeg bare skal ut en tur eller på butikken glemmer jeg ofte telefonen. Hvorfor mener du man trenger den? Før fantes det ikke mobiltelefon, og man var utilgjengelig om man ikke var hjemme eller i en telefonboks - verden gikk rundt. Det er ikke det samme som å gå uten bukser og fryse halvt ihjel. Er du så gammel at du har fått gleden av å benytte deg av telefonboksen? 😄😄
Rant Skrevet 11. desember 2020 #6 Skrevet 11. desember 2020 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Er du så gammel at du har fått gleden av å benytte deg av telefonboksen? 😄😄 Kanskje. Har brukt det et par ganger. Men var nokså ung da, vel og merke. Sist gang var jeg vel 18-19ish. Tomt på kontantkortet.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #7 Skrevet 11. desember 2020 Har glemt mobilen 3 ganger hjemme ila ca ett år, og innsett det i bilen på vei til jobb. Blir en utrolig frustrerende dag det der😅 Anonymkode: 4f094...f19
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #8 Skrevet 11. desember 2020 Rant skrev (22 minutter siden): Om jeg bare skal ut en tur eller på butikken glemmer jeg ofte telefonen. Hvorfor mener du man trenger den? Før fantes det ikke mobiltelefon, og man var utilgjengelig om man ikke var hjemme eller i en telefonboks - verden gikk rundt. Det er ikke det samme som å gå uten bukser og fryse halvt ihjel. Nei skjønner at de som er litt eldre har det sånn, men for unge...nei de glemmer den ikke 😄 Anonymkode: 106e9...ff9
Hannah80 Skrevet 11. desember 2020 #9 Skrevet 11. desember 2020 Rant skrev (1 minutt siden): Kanskje. Har brukt det et par ganger. Men var nokså ung da, vel og merke. Sist gang var jeg vel 18-19ish. Tomt på kontantkortet. Ikke så lenge siden da, med andre ord🤭 Ååh, har gode minner fra telefonkioskens tid. Mye bølleringing og gøy for 2 kronestykker😂
Hannah80 Skrevet 11. desember 2020 #10 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei skjønner at de som er litt eldre har det sånn, men for unge...nei de glemmer den ikke 😄 Anonymkode: 106e9...ff9 😂😂
Rant Skrevet 11. desember 2020 #11 Skrevet 11. desember 2020 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Ikke så lenge siden da, med andre ord🤭 Ååh, har gode minner fra telefonkioskens tid. Mye bølleringing og gøy for 2 kronestykker😂 Midten av 2000 ish. er ikke så altfor lenge siden.
Rant Skrevet 11. desember 2020 #12 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei skjønner at de som er litt eldre har det sånn, men for unge...nei de glemmer den ikke 😄 Anonymkode: 106e9...ff9 Jeg er ung. Men det er relativt. 😄
Djungelvrål Skrevet 11. desember 2020 #13 Skrevet 11. desember 2020 Kunne sikkert gått i dagesvis uten telefon på jobb de aller fleste av oss uten at det gjorde noe. Er det noe veldig viktig er det jo en jobbtelefon folk kan ringe deg på. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #14 Skrevet 11. desember 2020 Legger ofte igjen tlf hjemme. Jeg har bankkort i lomma, tlf på jobb som folk kan nå meg på og tilgang til pc i pausen hvis det trengs. Hvorfor må man gå med mobil hele tiden? Er du så avhengig er det på tide å se på vanene sine rundt bruken av mobil. Anonymkode: a833f...466
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #15 Skrevet 11. desember 2020 Hannah80 skrev (2 timer siden): Er du så gammel at du har fått gleden av å benytte deg av telefonboksen? 😄😄 Man trenger ikke være så gammel for å huske telefonboksen. Jeg er bare 39 og husker den, tenk! #ops #old 😆 Anonymkode: be97f...837 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #16 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man trenger ikke være så gammel for å huske telefonboksen. Jeg er bare 39 og husker den, tenk! #ops #old 😆 Anonymkode: be97f...837 Jeg er 33 år og jeg brukte den også... Anonymkode: bf00b...1fd 1
Sunshineyellow Skrevet 11. desember 2020 #17 Skrevet 11. desember 2020 Jeg er i slutten av 20 åra. Syntes det er godt å legge mobilen fra seg hjemme om jeg skal på butikken eller gå tur. (Men skjer jo ikke ofte 🙈). En venninne av meg gikk noen uker uten mobil. Var forfriskende sa hun
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #18 Skrevet 11. desember 2020 Legger den fra meg hjemme ofte. Hvorfor skal jeg være tilgjengelig hele døgnet? Anonymkode: 40b88...84f
Cuntzilla Skrevet 11. desember 2020 #19 Skrevet 11. desember 2020 Det er som å glemme å ta på seg buksa for meg. Men som man sier, noen hadde jo klart å glemme igjen hodet sitt om det ikke var skrudd fast. Klart man kan glemme mobilen, selv når det er en forlengelse av kroppen omtrent. Jeg har også gjort det et par ganger. Føler jeg mangler et lem. Så kommer man hjem etter endt arbeidsdag og åpner telefonen for og se alt man har gått glipp av, og så er det ikke en eneste melding eller ubesvart anrop 😛
Gjest theTitanic Skrevet 11. desember 2020 #20 Skrevet 11. desember 2020 Hannah80 skrev (2 timer siden): Er du så gammel at du har fått gleden av å benytte deg av telefonboksen? 😄😄 Trenger ikke være gammel for det. Mobiltelefon ble ikke allemannseie før på slutten av 90 tallet. Ofte med dårlig dekning, overbelastet nettverk, kontantkort og høye ringepriser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå