AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Har møtt en mann over noen måneder som jeg ikke har oppfattet som særlig seriøs, men mer en FF-relasjon. Vi prater sammen flere ganger i uken på meldinger og sist så overnattet han hos meg. I det siste har han blitt veldig nysgjerrig på kjærlighetslivet mitt og om jeg dater andre. Har forklart at jeg ikke ligger med andre, men at jeg treffer folk for date. Nå skal plutselig han også invitere meg på koselige kvelder som han omtaler som «date» og ble plutselig giret på overnattingsbesøk(aldri overnattet tidligere). Han poengterer titt og ofte at han er tilfreds med vår situasjon... jeg er ute etter noe seriøst på sikt, noe jeg også har sagt. Er deres FF lik? Snakker dere åpent om dating eller hvordan er deres FF-relasjon? Anonymkode: b14b6...fc8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Han liker deg. La dette utvikle seg om du liker han. Lykke til 🙂 Anonymkode: c269b...650
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Ikke la han overnatte,dersom du ønsker noe seriøst. Nå får han i pose og sekk , uten commitment. Fint at han vil date. En mann må investere tid og ressurser på en kvinne for å feste seg. Fortsett å date andre ,og gjør det klart for han ! Du trenger ikke å ha sex med noen ellers, - men ikke vær for lett tilgjengelig. Anonymkode: 5a5a4...5ab 3
GrønnNellik68 Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke la han overnatte,dersom du ønsker noe seriøst. Nå får han i pose og sekk , uten commitment. Fint at han vil date. En mann må investere tid og ressurser på en kvinne for å feste seg. Fortsett å date andre ,og gjør det klart for han ! Du trenger ikke å ha sex med noen ellers, - men ikke vær for lett tilgjengelig. Anonymkode: 5a5a4...5ab Kommer an på hva du vil her.... men hvis du vil ha noe seriøst så la han jobbe... det har jeg i hvertfall erfart..... selg deg ikke for lett... de som gir opp for fort er heller ikke noe å satse på... må være noen som vil gjøre alt for å få akkurat deg. Da snakker vi business.... lykke til...
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 Menn kan bli eiesyke, betyr fortsatt ikke at han vil noe seriøst med deg. Ikke gi han noen fordeler før han leverer på forhold og følelser. Vær åpen om at du dater andre, da du ønsker noe seriøst i lengden. Anonymkode: 09fed...7ca 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #6 Skrevet 11. desember 2020 Jeg og min ff har holdt på i 8 måneder og har ikke sex med andre, vi møtes 1-2 ganger ukentlig fast, overnatter alltid, vi lager god frokost sammen eller spiser frokost ute på café, lager middager sammen og baker sammen, blitt introdusert for kompisene et par ganger, kjøper bursdagsgaver til hverandre og nå også julegave, går på søndagsturer sammen eller jogger sammen i parken, både nusser og holder hender offentlig, handler inn ting til leilighetene til hverandre, vet navn, alder, og utdanning/yrke til samtlige i nærmest familie. Jeg planlegger å ta praten etter nyttår, for dette begynner å bli litt for dumt 🙃 Anonymkode: 384e1...fdd 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #7 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg og min ff har holdt på i 8 måneder og har ikke sex med andre, vi møtes 1-2 ganger ukentlig fast, overnatter alltid, vi lager god frokost sammen eller spiser frokost ute på café, lager middager sammen og baker sammen, blitt introdusert for kompisene et par ganger, kjøper bursdagsgaver til hverandre og nå også julegave, går på søndagsturer sammen eller jogger sammen i parken, både nusser og holder hender offentlig, handler inn ting til leilighetene til hverandre, vet navn, alder, og utdanning/yrke til samtlige i nærmest familie. Jeg planlegger å ta praten etter nyttår, for dette begynner å bli litt for dumt 🙃 Anonymkode: 384e1...fdd Du trenger ikke ta praten, dere er kjærester! Anonymkode: 09fed...7ca 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #8 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du trenger ikke ta praten, dere er kjærester! Anonymkode: 09fed...7ca Kanskje greit at begge definerer det likt Anonymkode: 1e9bc...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #9 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du trenger ikke ta praten, dere er kjærester! Anonymkode: 09fed...7ca Nja. Etter å ha vært ff i 2 måneder bestemte vi oss for å droppe kondomet og bli enige om at vi ikke skulle ha sex med andre. Han la til at han ikke ville inn i noe forhold og at jeg ikke måtte misforstå 🙄 Men nå er jo dette 6 måneder siden og relasjonen vår har jo endret seg siden da, men likevel umulig å vite hva han mener om dette nå. Anonymkode: 384e1...fdd
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #10 Skrevet 11. desember 2020 Jeg og min FF er venner og naboer. Men ikke noe mer. Når vi avtaler sex, vet vi at det er det dette er og ikke noe mer. Wham bam thank you mam, så går den ene hjem. Ikke noe kosing eller noe sånt. Men stopper alltid å snakker når vi møtes og snapper av og til. Tror denne fyren din er interessert i noe mer. Hva vil du? Anonymkode: 1665e...df7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #11 Skrevet 12. desember 2020 Jeg og min FF har holdt på i mange år. Noen av våre venner annser oss som et par, andre mener vi er håpløse begge to 🤷🏼♀️ Vi møtes hver/annenhver uke. Har i tillegg mange felles venner, så i vanlige tider (ikke corona) så møtes vi jo i andre settinger også. Prates/skrives flere ganger for uken. Vi er enige om eksklusivitet. Anonymkode: c269b...650
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #12 Skrevet 12. desember 2020 Min ff har samboer, jeg er singel. Vi overnatter hos hverandre, koser oss mye. Vi treffes 5-10 dager i mnd. Vi har treffes snart i tre år, og har det fantastisk Anonymkode: 60f1a...928
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #13 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg og min FF er venner og naboer. Men ikke noe mer. Når vi avtaler sex, vet vi at det er det dette er og ikke noe mer. Wham bam thank you mam, så går den ene hjem. Ikke noe kosing eller noe sånt. Men stopper alltid å snakker når vi møtes og snapper av og til. Tror denne fyren din er interessert i noe mer. Hva vil du? Anonymkode: 1665e...df7 Sånn har vi det også. På en måte er det greit å ha den distansen, hvertfall til å begynne med. Her er vi hvertfall enig om å begynne sånn. Anonymkode: 1b952...622
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #14 Skrevet 12. desember 2020 Jeg skjønner ikke at det går. Blir dere ikke sjalu når dere vet de chatter, sexter, deler kropp og væsker med andre. Jeg hadde tørnet av uvisshet. Gi kjærlighetsfordeler til de som ikke vil ha kjæreste, men kun ligge rundt. At dere orker. Anonymkode: 43210...5b7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #15 Skrevet 12. desember 2020 Hatt min ff i åtte måneder. I begynnelsen var det flere jeg traff, men sexen med han var alltid best. Så fikk han påvist chlamydia og det hadde jeg og... Da tok vi praten og ble enige om at vi er eksklusive eller bruker kondom. Må jo si at jeg har blitt glad i han. All den kroppskontakten, snakkingen, kosingen før og etter, meldingene, ofte flere om dagen. Samtidig passer en kjæreste ikke inn i livet mitt nå, så derfor veldig deilig å ha en ff som er kanskje litt mer enn det. Tror også at han er litt glad i meg🙂 Anonymkode: c83c0...af0
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #16 Skrevet 13. desember 2020 Dere som har hatt FF en stund.. begynte det rolig med lite kontakt, eller har det vært mye kontakt mellom dere hele tiden? Anonymkode: 1b952...622
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #17 Skrevet 13. desember 2020 Ingen av mine er slik. Jeg er som regel kjempetydelig på dette før vi begynner. Anonymkode: c0f29...1b2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #18 Skrevet 13. desember 2020 On 12/11/2020 at 8:21 PM, AnonymBruker said: Nja. Etter å ha vært ff i 2 måneder bestemte vi oss for å droppe kondomet og bli enige om at vi ikke skulle ha sex med andre. Han la til at han ikke ville inn i noe forhold og at jeg ikke måtte misforstå 🙄 Men nå er jo dette 6 måneder siden og relasjonen vår har jo endret seg siden da, men likevel umulig å vite hva han mener om dette nå. Anonymkode: 384e1...fdd Tja, jeg er omtrent der på 3. året med min ff, han vil fortsatt ikke ha et definert forhold. Vi har tatt «praten» 3-4 ganger på den tiden. Jeg er oppgradert til «date» da, før «holdt vi på» 😂😂Det eneste han sier er at han ikke har det samme forholdet med noen andre, underforstått, blir han sjekket opp på fest sier han nok ikke nei takk. Ironien er at han er der jeg har vært med alle andre enn han de siste 7 årene. Karma! Han er den eneste jeg vil ha, og vi har det jo kjempefint, så jeg tar det jeg får. Jeg kunne fint hatt et åpent forhold om han bare ville vært kjæresten min (det kunne jeg uansett hvem det gjalt, er ikke utpreget monogam), så det er jo egentlig bare det lille definisjonsspørsmålet som plager meg. Anonymkode: 91b88...332 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #19 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dere som har hatt FF en stund.. begynte det rolig med lite kontakt, eller har det vært mye kontakt mellom dere hele tiden? Anonymkode: 1b952...622 Har hatt min FF i 3 år nå, begynte vel med lite kontakt, møtes i blant og endte alltid opp med at vi ble med hverandre hjem etter en tur på byen. Etter hvert ble det slik at vi møtes annenhver helg ca når jeg hadde barnefri. Vi har i perioder en del kontakt mellom møtene, men jeg har hele tiden vært redd for at jeg skulle få følelser og tatt avstand fra dette. Nå bor han i en annen by, så nå møtes vi ca 1 gang pr. Mnd. Litt sjeldnere nå pga korona. Men har vel innsett at jeg bør avslutte hele greien fordi jeg har mer følelser for ham enn det jeg har innrømmet. Anonymkode: 92955...f5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå